grafika z logotypem Biuletynu Miejskiego

Biuletyn Miejski

ZTM ma nowy punkt obsługi klienta na Dworcu Zachodnim

Zarząd Transportu Miejskiego otworzył nowy Punkt Obsługi Klienta ZTM znajdujący się w odrestaurowanym budynku Dworca. Czynny jest od poniedziałku do piątku od g. 6.00 do 20.00.

fot. ZTM - grafika artykułu
fot. ZTM

- Otwarcie Punktu w tak dogodnej lokalizacji - niedaleko centrum, w bezpośrednim sąsiedztwie dworca kolejowego i przystanku PST, a także w pobliżu Międzynarodowych Targów Poznańskich - to odpowiedź na zapotrzebowanie zarówno mieszkańców, jak i przyjezdnych - tłumaczy ZTM.

POK na Dworcu Zachodnim będzie czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6.00 do 20.00. Do dyspozycji pasażerów będą dwa stanowiska, w których będzie można:

  • doładować kartę PEKA (kupić bilet okresowy lub doładowanie tPortmonetki),
  • zakupić kartę PEKA na okaziciela, a także bilety tradycyjne w formie papierowej,
  • złożyć wniosek o wydanie imiennej karty PEKA,
  • odebrać imienną kartę PEKA,
  • zapisać uprawnienia do przysługujących ulg w transporcie publicznym na imiennej karcie PEKA,
  • opłacić opłatę dodatkową,
  • złożyć reklamację  w formie pisemnej.

W Punkcie będzie można również uzyskać wszelkie informacje o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym, systemie PEKA, objazdach, promocjach.

Co istotne, w trakcie remontu Dworzec Zachodni został dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych - posiada między innymi obniżone lady okienek kasowych, ścieżki dotykowe itp.

ZTM, jg