Mieszkańcy sprzątający chodniki położone przy swoich nieruchomościach mogą składać zamówienia na dostarczenie pustych worków, podając nazwę ulicy oraz numer posesji, gdzie ma nastąpić dostawa. Kontakt: Wydział Utrzymania Infrastruktury Drogowej, tel. 61 64 77 274 (poniedziałek - piatek, godz. 7-15), e-mail: liscie@zdm.poznan.pl. Mieszkańcy nie zostaną obciążeni żadnymi kosztami, gdyż pokryje je ZDM (w tym opłatę za zakup i dostarczenie worków do gromadzenia liści worków oznaczonych napisem "ZDM - worki zebrane z ulicy" oraz opłatę za późniejszy odbiór zapełnionych worków). Worki będą dostarczane bezpośrednio pod wskazane adresy. W przypadku wykorzystania wszystkich dostarczonych worków należy złożyć kolejne zamówienie.
Zapełnione worki powinny być pozostawione w miejscu skąd liście były zbierane, na terenie ogólnodostępnym - na poboczu bądź na części chodnika, po stronie posesji. Odbiór worków będzie odbywał się cyklicznie, według harmonogramu uwzględniającego podział terytorialny miasta.
oprac. red.