Szachownica w Starym Browarze

Początek roku szkolnego z gwiazdami internetu

2014-08-30 ( sobota )
Stary Browar, Szchownica, ul. Półwiejska 42, Poznań

Youtuberzy z dziesiątkami milionów odsłon na koncie, najsłynniejsze marki streetwearowe, warsztaty z młodzieżowego slangu i videoblogowania oraz dziesiątki zniżek na legitymację szkolną. 30 sierpnia Stary Browar zaprasza na spotkanie z idolami YouTuba i odkrywa moc internetu w realu. Wstęp wolny.

Potwierdzeni goście: AdBuster, Blowek, Mandzio, Deejaypallaside, CTSG, Wobec Obiektywu, Lemoniada, Adam i Tata, Szakal, Naruciak, Karolek, TheCrypticLily, TrzebaCośRobić, CookieM, Alien, Berry Malinowska, Prezes CupSell.pl.

Potwierdzone marki The Avenue Pop up store: Black Scale, Carthartt, Croock & Castles, Diamond Grizzly, Glassy, Happy Socks, Herschel Supply, Hype, Mi-pac, Mishka NYC, Obey, Primitive, Rebel Eight, Stussy, Vans, The Hundreds, 10 Deep.

Sobota, 30 sierpnia, Szachownica, Stary Browar, Poznań 

  • 9:00-12:45 Zabawy sprzętem, czyli jak wyglądać i brzmieć dobrze w sieci - warsztaty praktyczne

Każdy, kto miał kreatywny pomysł i dostał po raz pierwszy do ręki kamerę pamięta ten moment, w którym zorientował się, że to co nagrał nie do końca wygląda tak, jak to sobie pierwotnie wyobrażał. Uczestnicy warsztatów będą mogli nie tylko dowiedzieć się, ale też przećwiczyć jak nagrywać vloga, żeby brzmiał i wyglądał świeżo, soczyście i profesjonalnie. Swoje wieloletnie doświadczenie na przyszłych youtubersów przeleje Wojciech Hołysz, CEO Filmpoint Videomarketing, który ma na koncie ponad 300 produkcji, m.in. z Paulem Wesleyem, Cezarym Pazurą i Janem A.P. Kaczmarkiem.

  • 13:00-19:00 Stary Browar & CupSell.pl Meet Up
  • 13:00-13:15 Otwarcie Meet Up-u
  • 13:15- 15:00 Panel I: Gamerzy.

Blowek (558 tys. subskrybentów/ 71,6 mln odsłon), Mandzio (558 tys. subskrybentów/ 71,6 mln odsłon), CTSG (214 tys./ 33 mln), DeeJay Pallaside (133 tys / 15,8 mln) i inni popularni gamerzy odpowiedzą m.in. na pytania po co gramy na Youtube'ie, czy popularność w sieci przekłada się na realne życie i na czym polega magia Youtube'a.

  • 15:00-16:00 Autografy, przerwa na lunch.

Zniżki i gifty na legitymację szkolną m.in. w Burger Kont, Berlin Doner Kebap, Piccolino, Marynarka, China Town, Coffee Heaven i So!Coffee. Szczegóły na ulotkach dostępnych w Punktach Informacyjnych.

  • 16:00-17:00 Slang workshop z British Council

LOL. Tym razem współpracująca ze Starym Browarem brytyjska organizacja kulturalno-edukacyjna British Council odsłoni tajemnice języka nastolatków z krajów anglojęzycznych. Lektor rozszyfruje m.in. często używane w internecie skróty i z charyzmą podejmie wyzwanie udowodnienia młodym gniewnym, że lekcje angielskiego to nie tylko gramatyka, eseje i praca nad perfekcyjną wymową.

  • 17:00-19:00 Panel II: Vlogerzy

AdBuster (768 tys. subskrybentów/ 77,6 mln odsłon), Wobec Obiektywu (180 tys./ 11,8 mln) i inni popularni vlogerzy i vlogerki spróbują odpowiedzieć na pytania co ma YouTube czego nie ma telewizja, po co komu vlogi i czego uczy ich youtubowa społeczność.

  • 19:00 Autografy, zakończenie Meet Up-u

Spotkanie z youtuberami przygotowano w bliskiej kooperacji z CupSell.pl - odwiedzanej przez dziesiątki tysięcy osób miesięcznie platformie pozwalającej zaprojektować, kupić, a także sprzedać produkty z osobiście zaprojektowanym nadrukiem. W dniu wydarzenia w Starym Browarze pojawi się również CupSell.pl pop-up shop.

UWAGA: dla pierwszego 1000 osób w Punkcie Informacyjnym w Pasażu pamiątkowe bransoletki, uprawniające do zniżek m.in. w iSpot, Run Colors, Adidas, Diverse, Swiss i Ania Kruk.