POZnan*KONTAKT w aplikacji mobilnej "myMPK"

Dostępna jest już aktualizacja aplikacji mobilnej "myMPK". W nowej odsłonie programu dodano dwie funkcjonalności - wirtualny monitor oraz możliwość szybkiego połączenia z linią miasta POZnan*KONTAKT.

myMPK_aplikacja mobilna_
myMPK_aplikacja mobilna

"myMPK" to aplikacja mobilna dla pasażerów komunikacji miejskiej, którzy korzystają na co dzień ze smartfonów. Dzięki aplikacji możemy między innymi na bieżąco śledzić rzeczywisty czas przyjazdu tramwaju czy autobusu na dany przystanek. Korzystanie z "myMPK" jest bardzo proste i intuicyjne. Wyszukiwanie odbywa się przy uwzględnieniu kryterium linii, przystanku lub ulicy. Następnie wystarczy wskazać kierunek w jakim chcielibyśmy jechać i już możemy dowiedzieć się za ile czasu przyjedzie nasz autobus czy tramwaj.

Dzięki aplikacji "myMPK", pasażer nie musi zastanawiać się czy jest dzień powszedni czy święto i sprawdzać, według jakiego rozkładu kursują środki transportu publicznego. Po prostu widzi najbliższe odjazdy tramwajów i autobusów z danej lokalizacji. Jednocześnie może zaplanować wyjście z domu tak, żeby spokojnie zdążyć na dany kurs.

Miło nam poinformować, że ostatnia aktualizacja aplikacji "myMPK" wprowadza również możliwość bezpośredniego połączenia z linią miasta POZnan*KONTAKT. Dzięki takiemu rozwiązaniu pasażerowie komunikacji w Poznaniu otrzymują dwa kanaly informacyjne w jednym miejscu. Przypominamy, że konsultanci miejskiego "call center" udzielają informacji dotyczących funkcjonowania transportu publicznego. Dzwoniąc pod numer 61 646 33 44 dowiesz się m.in.:

  • jaki jest aktualny cennik i rodzaje biletów;
  • jakie są strefy taryfowe i ulgi za przejazdy;
  • jak zaplanować trasę autobusem czy tramwajem;
  • jak wyrobić lub wymienić kartę PEKA;
  • jak zgłosić awarię biletomatu czy wnieść opłatę dodatkową.

Zachęcamy do kontaktu z POZnan*KONTAKT i do korzystania z aplikacji "myMPK" - (można ją pobrać TUTAJ).