ZKZL administratorem lokali komunalnych Miasta Poznania.

   

Nowe Punkty Obsługi Klienta_ZKZL - grafika artykułu
Nowe Punkty Obsługi Klienta ZKZL

Zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Poznania, od 21 sierpnia 2017 r., administrowaniem lokalami komunalnymi w mieście zajmie się Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych.

Od tego dnia mieszkańcy oraz najemcy komercyjni lokali komunalnych, swoje sprawy będą załatwiać w nowych Punktach Obsługi Klienta. Celem wprowadzanych zmian jest znacząca poprawa jakości obsługi Klienta oraz usprawnienie i skrócenie większości procedur.

Na terenie Poznania zostanie utworzonych 5 nowych Punktów Obsługi Klienta:

POK 1 - ul. Brzask 3, tel. 61 659 67 01;

POK 2 - os. Piastowskie 77, tel. 61 659 67 02;

POK 3 - ul. 23 Lutego 4/6a, tel. 61 659 67 03;

POK 4 - ul. Łozowa 26, tel. 61 659 67 04;

POK 5 - ul. Nehringa 2, tel. 61 659 67 05.

W pięciu POK szybko i sprawnie załatwiane będą bieżące sprawy w zakresie m. in.:

  •  zgłoszenia awarii;
  • zgłoszenia spraw dotyczących bieżącej eksploatacji;
  • sprawdzenia stanu konta i stanu zadłużenia lokalu.

Aby zobaczyć mapę terytorialnego podziału komunalnego zasobu Miasta Poznania  przynależnego do poszczególnych nowych Punktów Obsługi Klienta - kliknij tutaj

Szczegółowe informacje dotyczące działania nowych Punktów Obsługi Klienta można uzyskać pod numerami: ZKZL:
61 869 48 00 lub Poznań Kontakt: 61 646 33 44. Na stronie www.zkzl.poznan.pl dostępne są między innymi szczegółowe wykazy, dotyczące obszarów działania każdego z POK oraz ważne dla najemców mieszkań i lokali komunalnych informacje.