To nie chodzi o technologię. Tu idzie o ludzi...

(...) o to, by obywatele znaleźli się w centrum uwagi - Vivianne Reding

Konferencja Petent 2.0 czyli contact center i podejście klientocentryczne w  sektorze publicznym odbyła się w dniach 22 do 23 kwietnia w Poznaniu.

Oficjalnego otwarcia Konferencji dokonał  Sekretarz Miasta Poznania, Pan Stanisław Tamm, po uprzednim powitaniu uczestników przez Przewodniczącego Rady Programowej, Pana Konrada Zawadzkiego

W trakcie prelekcji oraz dyskusji panelowej, poruszano między innym kwestie:

  • kontaktu zdalnego z Urzędem,
  • pozyskiwania środków na inwestycje w tej dziedzinie,
  • kanałów dostępu informacji i możliwości ich zintegrowania,
  • monitorowania jakości usług publicznych
  • podniesienia efektywności pracy Urzędu.

Temat przewodni przetwarzania i wykorzystania danych w Urzędzie - zaprezentowano za pośrednictwem multimedialnego przekazu wystąpienia dr. Wojciecha Wiewiórowskiego, Zastępcy Europejskiego Inspektora Ochrony Danych

Swoimi doświadczeniami podzielili się przedstawiciele jednostek administracji publicznej, korzystający z nowoczesnych rozwiązań (np. CC i CRM) w komunikacji Mieszkańców z Urzędem.

Przedstawiono też spektrum technologicznych możliwości udoskonalania form kontaktu Mieszkańców z Urzędem, a bezpośrednią wymianę opinii i doświadczeń umożliwiły dyskusje roundtables, skupione wokół poszczególnych zagadnień. 

Zapraszamy do obejrzenia relacji z Konferencji