Linia miasta
To nie chodzi o technologię. Tu idzie o ludzi...
(...) o to, by obywatele znaleźli się w centrum uwagi - Vivianne Reding
Konferencja Petent 2.0 czyli contact center i podejście klientocentryczne w sektorze publicznym odbyła się w dniach 22 do 23 kwietnia w Poznaniu.
Oficjalnego otwarcia Konferencji dokonał Sekretarz Miasta Poznania, Pan Stanisław Tamm, po uprzednim powitaniu uczestników przez Przewodniczącego Rady Programowej, Pana Konrada Zawadzkiego
W trakcie prelekcji oraz dyskusji panelowej, poruszano między innym kwestie:
- kontaktu zdalnego z Urzędem,
- pozyskiwania środków na inwestycje w tej dziedzinie,
- kanałów dostępu informacji i możliwości ich zintegrowania,
- monitorowania jakości usług publicznych
- podniesienia efektywności pracy Urzędu.
Temat przewodni przetwarzania i wykorzystania danych w Urzędzie - zaprezentowano za pośrednictwem multimedialnego przekazu wystąpienia dr. Wojciecha Wiewiórowskiego, Zastępcy Europejskiego Inspektora Ochrony Danych
Swoimi doświadczeniami podzielili się przedstawiciele jednostek administracji publicznej, korzystający z nowoczesnych rozwiązań (np. CC i CRM) w komunikacji Mieszkańców z Urzędem.
Przedstawiono też spektrum technologicznych możliwości udoskonalania form kontaktu Mieszkańców z Urzędem, a bezpośrednią wymianę opinii i doświadczeń umożliwiły dyskusje roundtables, skupione wokół poszczególnych zagadnień.
Zapraszamy do obejrzenia relacji z Konferencji