Linia miasta
Podsumowując to spektakularne dla nas wydarzenie, powiemy za jego inicjatorem - Panem Konradem Zawadzkim:
Konferencja odniosła sukces (...) bez wielkiej akcji promocyjnej...
- duże zainteresowanie centrami teleinformatycznymi w miastach całej Polski:
- podniesienie poziomu obsługi Klienta
- wymierne korzyści finansowe
- wyjście naprzeciw fiansowym problemom samorządów...
- większa efektywność i mniejszy koszt obsługi klienta przez telefon - niż w systemie tradycyjnym - bezpośrednia wizyta interesanta w urzędzie.
Perspektywy i szanse: "porozumienie ponad podziałami" w realizacji wspólnych celów i działań.
- potencjalne możliwości finansowe
- sposoby negocjowania zakupu realnie potrzebnych rozwiązań
- istotna rola telefonicznego kanału dostępu do klienta w Cyfrowej Polsce
Zaprezentowano różne modele realizacji contact center w urzędzie - różnorodność rozwiązań - wielość wartości
Zachęcamy do zapoznania się z video i foto-relacją dostępną na stronie internetowej. Możemy obejrzeć m.in. wywiad z Panem Konradem Zawadzkim, kierownikiem naszego BITT, autorem projektu.