Podsumowując to spektakularne dla nas wydarzenie, powiemy za jego inicjatorem - Panem Konradem Zawadzkim: 

Konferencja odniosła sukces (...) bez wielkiej akcji promocyjnej...

  •  duże zainteresowanie centrami teleinformatycznymi w miastach całej Polski:
  • podniesienie poziomu obsługi Klienta
  • wymierne korzyści finansowe
  • wyjście naprzeciw fiansowym problemom samorządów...

- większa efektywność i mniejszy koszt obsługi klienta przez telefon - niż w systemie tradycyjnym - bezpośrednia wizyta interesanta w urzędzie.

Perspektywy i szanse: "porozumienie ponad podziałami" w realizacji wspólnych celów i działań.

  • potencjalne możliwości finansowe
  • sposoby negocjowania zakupu realnie potrzebnych rozwiązań
  • istotna rola telefonicznego kanału dostępu do klienta w Cyfrowej Polsce

Zaprezentowano różne modele realizacji contact center w urzędzie - różnorodność rozwiązań - wielość wartości

Zachęcamy do zapoznania się z video i foto-relacją dostępną na stronie internetowej. Możemy obejrzeć m.in. wywiad z Panem Konradem Zawadzkim, kierownikiem naszego BITT, autorem projektu.