Reklama - poprawianie przestrzeni miasta. Działania prowadzone w latach 2015-2017

Niemal każdego dnia znika gdzieś  w  mieście  reklama. W  efekcie,  tylko  dzięki  działaniom  Urzędu  Miasta,  licznych  jego wydziałów, biur i jednostek, z ulic Poznania znikła w ostatnim czasie  niemal  setka różnego rodzaju  nośników reklamowych. To  powierzchnia   odpowiadająca  chociażby  pięciu  boiskom  do  siatkówki. Tę  cząstkę znikających reklam przedstawiamy Państwu  na   zdjęciach.  A  to   dopiero  początek.  Na  jesieni   2017  roku   zaprezentujemy  projekt   zapisów   do  uchwały krajobrazowej, którą w pierwszej połowie 2018 roku  skierujemy  do Rady Miasta Poznania. Określi ona dokładne zasady, na jakich reklama będzie mogła być obecna w przestrzeni.

Już niedługo będziemy więc żyli w jeszcze bardziej odmienionym Mieście!

Załączniki