Bezpłatne szkolenie "Odkodowanie ekspansji- czyli co należy wiedzieć o rynkach zagranicznych"
W czasie szkolenia zostaną omówione kwestie przeprowadzenie skutecznych badań marketingowych na rynkach zagranicznych oraz ich konsekwencjami.
Szczególowy program szkolenia:
Cześć I- międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstwa jako zespół uwarunkowań marketingu na rynkach zagranicznych:
-znaczenie badań rynków zagranicznych
-etapy badań rynków zagranicznych
- problemy towarzyszące badaniom
- rodzaje badań: badania strukturalne, badania elementów rynku, badanie elementów marketingu
- źródła i metody pozyskiwania informacji
- ocena wiarygodności partnera zagranicznego
- analiza przypadków
Część II- Praca nad zindywidualizowanym badaniem rynku zagranicznego metodą case study oraz metodą "design thinking":
- praca w grupach nad analizą przypadków złego przeprowadzenia badań marketingowych rynków zagranicznych oraz ich konsekwencji
- praca w grupach nad przygotowaniem koncepcji badania marketingowego dla firmy X.
Szkolenie proprowadzi Pani dr Alicja Hadryś -Nowak z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, specjalistka w obszarze handlu zagranicznego.
Szkolenie odbedzie się 27 czerwca 2016 r. w siedzibie Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa UMP, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404, sala C, w godz. 9:00- 15:00.
Prosimy o przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego na adres eksport@um.poznan.pl