Bezpłatne warsztaty "Strategie marketingowe skutecznie rozwijające biznes"

Wielkopolska Izba Przemysłowo-Handlowa wraz z Polską Izbą Gospodarczą Importerów, Eksporterów i Kooperacji oraz Wielkopolską Izbą Rzemieślniczą pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, bezpłatnych warsztatach pt.: "Strategie marketingowe skutecznie rozwijające biznes".

Strategie marketingowe skutecznie rozwijające biznes - grafika artykułu
Strategie marketingowe skutecznie rozwijające biznes

Termin: 4-6.06.2019 g. 08:30 - 16:30

Miejsce: Sala Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa  Ul. 28 czerwca 1956 nr 404 sala C, II piętro

Organizator: Wielkopolska Izba Przemysłowo - Handlowa

Rejestracja do 03.06.2019

Zgłoszenia przyjmowane są za załączonym formularzu na adres: izba@pcc.org.pl

Formularz zgłoszeniowy dostepny w załączniku.

Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona do 15 - 20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Zakres tematyczny szkolenia:

1. Kryteria i metody doboru strategicznego klienta

1.1. Ważność segmentacji rynku

1.2. Dobór segmentacji rynku względem własnej firmy

2. Strategie marketingowe dostosowane do profilu firmy

2.1. Dane wejściowe do analiz

2.2. Analizy potencjału

2.3. Strategia mikrootoczenia

2.4. Starategia makrootoczenia

2.5. Wpływ otoczenia na potencjał firmy

3. Narzędzia kształtowania produktu i ceny

3.1. Produkt -usługa - towar - czy to jest to samo?

3.2. Zależność cyklu życia produktu a marktingu- mix

3.3. Model struktury produktu levitta - analiza motywównabywczych klientów względem

Produktów

3.4. Składowe wpływające na odpowiednią kalkulację ceny

4. Planowanie kampanii promocyjnej

4.1. Praktyczne przygotowywanie kampanii promocyjnej - część I

4.2. Praktyczne przygotowywanie kampanii promocyjnej - część II

5. Zastosowanie elementów modelu canvas

5.1. Obszary (składowe) modelu canvas

5.2. Praktyczne ujęcie matrycy - część I

5.3. Praktyczne ujęcie matrycy - część II

6. Tożsamość a wizerunek firmy

6.1. Strategia budowania marki - część I

6.2. Strategia budowania marki - część II

7. Praktyczna analiza otoczenia firmy w ujęciu mikro i makr (studium przypadku, analiza własnej Firmy):

7.1. Analiza PEST

7.2. 5 Sił Portera

7.3. Metoda punktowa

8. Analiza zasobów firmy (studium przypadku, analiza własnej firmy):

8.1. Metoda kluczowych czynników sukcesu

9. Benchmarkng (studium przypadku, analiza własnej firmy):

9.1. PORÓWNANIE DZIAŁAŃ FIRMY Z LIDERAMI RYNKU

Podczas warsztatu uczestnicy otrzymają wydrukowane materiały dydaktyczne, certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu, zapewnione zostaną napoje.

Obsługa merytoryczna - prowadzenie warsztatów :

Magdalena Robaszkiewicz  

Janetta Sałek 

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, tel. (61) 851-78-48

Załączniki