Jak przygotować firmę na przyjęcie nowych pokoleń pracowników i dlaczego design thinking może pomóc?
Już wkrótce rynek pracy zdominowany będzie przez pokolenie, które ma zupełnie inny system wartości.
Za dziesięć lat to właśnie pokolenia Y i Z zwane też "Milenialsami" stanowić będą 80 proc. zatrudnionych. Przedsiębiorcy będą musieli nauczyć się rekrutowania i zarządzania pokoleniem, które jest odporne na dotychczasowe metody motywowania i zarządzania pracownikami, a niektóre z nich działają wręcz demotywująco.
Jeśli chcesz dowidzieć się jakie są różnice pokoleniowe, z czego wynikają i jak przygotować się na współpracę z nowym pokoleniem, przyjdź na nasze spotkanie z Iwoną Gasińską-Mulczyńską. Porozmawiamy o tym czego możemy się spodziewać od "nowych" i jak skutecznie wykorzystać metodę design thinking w zarządzaniu.
Iwona Gasińska-Mulczyńska
Właścicielka Design Thinking Institute, projektantka, specjalistka budowania wizerunku firm, doradca właścicieli firm. Buduje strategie komunikacji i designu. Posiada 20-letnie doświadczenie w biznesie oraz w pracy w międzynarodowym środowisku. Studia na kierunku graphic design ukończyła w Academy of Art University w San Francisco. Wiedzę o praktycznym biznesie pogłębiała na studiach Executive MBA. Od 1994 zaangażowana była w tworzenie skutecznych wizerunków firm w pracowniach designu w USA i Polsce. "Wyznawca" praktycznego aspektu designu w biznesie. Autorka artykułów na temat design thinking i roli w budowaniu marki. Opracowała pierwszy w Polsce pakiet dydaktyczny - "Design Thinking: Starter" do samodzielnej nauki tej metodologii. Obecnie pasjonuje ją projektowanie struktur i systemów biznesowych.
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału! Będzie takze czas na kuluarowe rozmowy.
Dlatego zachęcamy do zabrania wizytówek.
Wydarzenie jest bezpłatne. W wydarzeniu może wziąć udział 20 uczestników. O zapisach decyduje kolejność zgłoszeń.