Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w CDV
Turniej chłopskiej szkoły biznesu16 listopada, godz. 14:00 - 16:00, sala N204A
Uczestnicy gry wcielają się w role historycznych przedsiębiorców z Andrychowa (piekarza, kowala, tkacza), wytwarzają towary (chleby, bryki, płótna), handlują ze sobą i organizują wyprawy handlowe do miast Europy. Wygrywa gracz lub grupa graczy, którym uda się zgromadzić największy kapitał.
FRIS jako narzędzie budowania samoświadomości biznesowej i osobistej17 listopada, godz. 9:00 - 14:00, sala 002
Każdy z nas jest inny, ale w wielu sytuacjach znajdujemy pewne podobieństwa. Co zyskam wiedząc więcej o moim rozmówcy, kliencie, partnerze, czy pracowniku? O ile prościej będzie mi zrozumieć, dlaczego druga osoba właśnie w taki sposób się komunikuje i zachowuje?
FRIS to proste i praktyczne narzędzie, które pozwoli Ci na:
- Poznanie i wykorzystanie swoich naturalnych predyspozycji
- Świadome kreowanie profesjonalnego wizerunku
- Lepsze zrozumienie innych i nawiązywanie dobrych relacji
- Zwiększenie skuteczności działania
- Zwiększenie świadomości komunikowania się
- Zbudowanie efektywnie działającego zespołu
- Identyfikację zasobów organizacji i sprawne zarządzanie nimi
Mobile & enterprise networks of tomorrow - selected aspects17 listopada, godz. 13:00 - 16:00, sala R340
Zapraszamy na seminarium prowadzone przez przedstawicieli Grandmetric, firmy konsultingowej z branży nowoczesnych technologii telekomunikacyjnych, działającej w obszarach: telekomunikacji mobilnej (5G, LTE, LTE-Advanced), sieci IP, bezpieczeństwa i IoT.
Seminarium będzie poświęcone sieciom mobilnym, procesom wdrożeniowym, a przede wszystkim bezpieczeństwu wrażliwych danych. Zapraszamy zarówno specjalistów sieciowych, jak i studentów, szukających rozwiązań pozwalających pracować zdalnie.
Spotkanie zostanie podzielone na trzy części:
- Część I / Ewolucja sieci mobilnych oraz praktyczne aspekty pracy we wdrażaniu nowych systemów
- Część II / Jak opublikować zarobki zarządu? Czyli bezpieczeństwo tematem numer jeden jutra
- Część III / Otwarty panel dyskusyjny
Neuromarketing. Podróż do mózgu klienta
17 listopada, godz. 14:15 - 16:00, sala N303
Czy większość podejmowanych przez nas decyzji opiera się na racjonalnych przesłankach? Czy mamy niezaprzeczalnie wolną wolę i decydujemy o sobie dokładnie w tej chwili, gdy uświadamiamy sobie daną potrzebę? Czy świat naszego mózgu pozostaje niedostępny dla specjalistów od reklamy, którzy chętnie zajrzeliby w jego głąb, by poznać nasze preferencje? Odpowiedź na wszystkie te pytania brzmi: NIE. A kwestie te znajdują się wśród zagadnień szczególnie istotnych dla neuromarketingu.