Synergia sprzedaży i marketingu - jak zwiększać zyski w firmie?
DLA KOGO?
✍Właściciele firm, dyrektorzy, kierownicy sprzedaży i marketingu z sektora MŚP zatrudniający ok 20 - 250 pracowników.
Termin: 24 września 2019 r., godz: 10:30 - 15:00
Miejsce: ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 406 sala A (parter)
PROGRAM WYDARZENIA:
10:30 - 10.55 Rejestracja uczestników konferencji
11:00 - 11:30 Jak zbudować most porozumienia pomiędzy klientem, a firmą? Pro Sell Tools: sprzedażowo-marketingowa strategia projektowania działań w firmie. Maciej Sasin
O sukcesie w sprzedaży decyduje wiele aspektów, które trzeba wziąć pod uwagę w realizacji celów firmy. To, co daje przewagę to dobrze zaprojektowana strategia, przełożona na konkretne działania sprzedażowe i marketingowe ukierunkowane w jedną stronę. Maciej Sasin opowie o autorskiej strategii projektowania działań marketingu i sprzedaży.
11:30 - 12:00 Jak rozwiązać konflikt sprzedaż-marketing w firmie? Case study. Tomasz Sierszchuła
Konflikt pomiędzy sprzedażą a marketingiem jest traktowany jak naturalny element życia organizacyjnego, ale finalnie doprowadza on do straty energii i polowania na "czarownice". Tomasz Sierszchuła opowie o tym, jak przełamywać konflikty, obustronne negatywne przekonania, aby ukierunkować sprzedaż i marketing na strategię realizacji celów firmy.
12:00-12:15 PRZERWA KAWOWA (15 min)
12:15 - 12:45 Synergia działań sprzedaży i marketingu w pracy handlowca. Łukasz Zegar
Handlowcy są pierwszymi marketingowcami w firmie. To oni są jej twarzą i najlepszym źródłem o ofercie firmy i jej filozofii marki. To oni są też najbliżej klienta i często najlepiej wiedzą jakie są jego bolączki i jak można udoskonalić ofertę, aby zwiększyć szanse sprzedażowe dziś i w przyszłości.
12:45 - 13:15 Social selling z LinkedIn (employee advocacy). Jak wykorzystać LI do pozyskiwania klientów? Agnieszka Wnuk
LinkedIn to potężne narzędzie do nawiązywania kontaktów w sieci social media. Sama obecność w tym medium nie wystarczy, warto być aktywnym użytkownikiem, tworzącym i angażującym się w treści, które wpływają na grupę docelową Twoich klientów. Agnieszka Wnuk opowie o tym, jak skutecznie być obecnym jako handlowiec na LI i pozyskiwać tam klientów, jednocześnie budując markę firmy.
13:15 - 13:45 PRZERWA CATERINGOWA (30 min)
13:45 - 14:05 Jak i jakie kompetencje marketingowe rozwijać u handlowców, aby budować ich świadomość biznesową? Maciej Sasin
Rozwój kompetencji sprzedawców o techniki marketingowe związany jest z jedną z kluczowych kompetencji handlowych przyszłości, jaką jest komercyjne edukowanie klienta. Maciej Sasin opowie, na jakie aktywności stawiać, aby zwiększać skuteczność sprzedaży.
14:05 - 14:55 Jak usprawnić pracę marketingu i sprzedaży? Interaktywny panel dyskusyjny na bazie case study.
14.55 - 15:00 Zakończenie i rozstrzygnięcie konkursu wizytówkowego.
PRELEGENCI:
Tomasz Sierszchuła
Maciej Sasin
Łukasz Zegar
GOŚĆ SPECJALNY:
Agnieszka Wnuk