Zrównoważony rozwój - fakty i mity

Fundacja CSR Res Severa oraz Poznański Park Naukowo - Technologiczny  mają przyjemność zaprosić osoby, firmy i organizacje zainteresowane zrównoważonym rozwojem na warsztaty odczarowujące to pojęcie i pokazujące społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR) dla małych i średnich firm.

.
PPNT

Warsztaty odbędą się 3 lipca (wtorek) w Poznańskim Parku Technologiczno-Przemysłowym
na ul. Rubież 46 w godz. 13.00 - 15.00.

Spotkanie jest bezpłatne. Zgłoszenia przyjmujemy na adres fundacja@ressevera.pl

Program warsztatów:

13.00-13.15        Odczarowanie haseł związanych ze Zrównoważonym rozwojem: CSR, CSV
 i przedstawienie powiązań pomiędzy nimi

13.15-13.30        Przedstawienie dobrych i złych praktyk związanych ze Zrównoważonym rozwojem 

13.30-14.15         Debata na temat zrównoważonego rozwoju w biznesie i nie tylko

14.15-14.30        Dobre praktyki CSR z naszego polskiego biznesu 

14.30-14.45         CSR w PPNT - wystąpienie eksperta z Parku 

14.45-15.00        dyskusja i podsumowanie
Podczas warsztatu pojawią się odpowiedzi na pytania:
-Po co nam CSR w firmie?

-Czy warto rozwijać biznes w sposób zrównoważony?
-Do czego może służyć CSR w firmie?
-CSR a perspektywa HRu, zarządu, interesariuszy, akcjonariuszy, finansowa, PR i marketingowa
-Jak wygląda CSR w dużych przedsiębiorstwach, a jak w sektorze MŚP?

Prowadzący:
Joanna Skałuba - pierwsze działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i CSR podjęła w 2009 roku podczas pracy w korporacji, doradca CSR mogąca świadczyć usługi doradcze w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorców w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, wspólpracuje z kwartalnikiem As Biznesu, twórca Fundacji CSR Res Severa i Festiwalu Filmów Odpowiedzialnych "17 Celów"

Aldona Kłobska

Trener, konsultant, coach z 18.letnim doświadczeniem w biznesie.
Prowadziła projekty rozwojowe, CSR-owe, oraz HSE (Health Safe Environment) w dużych organizacjach. Obecnie prowadzi firmę szkoleniową (Lokomotywacja) wspierając firmy w zmianach kultury na bardziej pro-kliencką czy rozwijając przywódców. Współpracuje z organizacją szkoleniową Proarche

Deloitte w "Millennial Survey 2017" zwraca uwagę, że dla milenialsów, czyli obecnych 20- i 30-latków, duże znaczenie ma zaangażowanie biznesu w działania społeczne. 75 proc. przedstawicieli tego pokolenia uważa, że biznes ma pozytywny wpływ na społeczeństwo, jednak taki sam odsetek przyznaje, że firmy nie wykorzystują swojego potencjału, aby pomóc w zwalczaniu problemów społecznych - mówi Piotr Dziedzic, dyrektor w Michael Page i członek zarządu Polskiego Forum HR... (https://www.pulshr.pl/csr/csr-nie-jest-wylaczna-domena-wielkich-koncernow,53651.html

Zapraszamy!