Prospecting - metody pozyskania klientów

u;. 28 Czerwca 1956 r. nr 400

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, BEZPŁATNYCH WARSZTATACH pt.: ?Prospecting - metody pozyskania klientów" Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

Termin: 27.09.2019 r.
Miejsce: Poznań, WDGR przy ul. 28 czerwca 1956 nr 400, sala D (parter)
Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji

AGENDA: 08:00-16:00
1. Sprzedaż jako element strategii firmy
2. Zasady zachowania klientów
3. Źródła informacji o klientach
4. Potencjał rynku - zasady obliczania
5. Analiza rynku przedsiębiorstwa
6. Metody planowania sprzedaży
7. Analiza wartości klienta
8. Etapy prospectingu
9. Lejek sprzedażowy - analiza etapów procesu sprzedaży
10. Przegląd metod prospectingu
11. Kontakt telefoniczny z klientem
12. Rozmowa bezpośrednia z klientem
13. Wykorzystanie internetu w komunikacji
14. Oprogramowanie wykorzystywane w prospectingu

Zgłoszenia przyjmowane są za załączonym formularzu na adres: izba@pcc.org.pl

Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona do 15 - 20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Podczas warsztatu uczestnicy otrzymają wydrukowane materiały dydaktyczne, certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu, zapewnione zostaną napoje.

Cel szkolenia:
-    nabycie przez przedsiębiorców z sektora MSP praktycznej wiedzy z zakresu pozyskiwania klientów z wykorzystaniem metody prospectingu ,
-    poprawa wizerunku firm na zewnątrz poprzez skuteczne zastosowanie narzędzi komunikacji,
-    zdobycie umiejętności wykorzystania analizy runku oraz metod planowania sprzedaży w praktyce,
-    wzrost efektywności działań promocyjnych przy wykorzystaniu praktycznych rozwiązań wspomagających relacje z klientami

Sylwetka trenera: dr Szymon Strojny - Ekspert Instytutu Logistyki i Magazynowania i adiunkt w Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu, wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania, ze specjalizacją w zakresie marketingu i sprzedaży oraz polityki cenowej przedsiębiorstw. Absolwent i wieloletni pracownik Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Pełnił kierownicze stanowiska w działach sprzedaży zarówno przedsiębiorstw krajowych (Grupa Enea), jak i w korporacjach międzynarodowych (Netia Telekom S.A.). Były doradca w zakresie polityki cenowej Orlen Oil Sp. z o.o. Trener biznesu, aktywnie współpracujący z kilkoma firmami szkoleniowymi w Warszawie i Poznaniu (Sandler Training, House of Skills, Global Business Center, Strategia - szkolenia i doradztwo biznesowe). Wieloletni wykładowca na kierunkach zarządzania.
Autor wielu publikacji naukowych oraz profesjonalnych programów studiów podyplomowych dla kadr zarządzających. Promotor dziesiątek prac dyplomowych.