Tomasz Gens, fot. https://293055-65.evenea.pl/

Jak sprzedać ekskluzywny produkt? - bezpłatne warsztaty

2017-11-09 ( czwartek )
Idea Hub, ul. Małe Garbary 9, Poznań

Jak skutecznie sprzedawać wysokiej klasy produkty? Czy ekskluzywność wpływa na formę sprzedaży i sposób promocji? Jakie są metody na zbudowanie sieci oddanych klientów? Na te pytania, już 9 listopada w poznańskim Idea Hub, odpowie Tomasz Gens, współtwórca i właściciel jednej z pierwszych na polskim rynku marek czarnego kawioru. Rynek dóbr luksusowych ciągle rośnie.

Wartość ekskluzywnych produktów sprzedanych w 2016 roku wyniosła ponad 16 mld zł. Wzrost w porównaniu do roku 2015 jest znaczny, bo wynosi aż 15%. Polska pod tym względem cały czas goni Europę Zachodnią, dlatego ta część gospodarki jest bardzo chłonna a eksperci przewidują jej ciągły rozwój.

O tym, jak odnaleźć się na takim rynku i uczynić swoją sprzedaż bardziej efektywną, opowie na swoim przykładzie Tomasz Gens. Spotkanie będzie miało miejsce 9 listopada o godzinie 19:00 w poznańskim Idea Hub.

Tomasz Gens jest współtwórcą i właścicielem firmy Enoir Caviar - jednej z pierwszych na polskim rynku marek czarnego kawioru. Aktualnie zajmuje się dystrybucją i promocją oryginalnego "czarnego złota" w Polsce i krajach UE, prowadząc degustacje i szkolenia dla pasjonatów tego wykwintnego produktu.

Wydarzenie odbędzie się w ramach cyklu spotkań networkingowych w poznańskim Idea Hub. Podczas ich trwania, zaproszony gość opowiada doświadczeniu zdobytym dzięki prowadzeniu własnej firmy. Przedsiębiorcy natomiast mają możliwość czerpania z wiedzy prelegenta, spotkania się z innymi biznesmenami, wymiany opinii oraz nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie z kontrahentem. Regularnie odbywają się w niej również warsztaty dotyczące szeroko pojętej przedsiębiorczości.

Zobacz 293055-65.evenea.pl/