Prof. Håkan Håkansson (Norwegia)

Profesor Håkansson należy do grona wybitnych znawców w dziedzinie koncepcji sieci biznesowych oraz relacji międzyorganizacyjnych. Jest zdobywcą licznych nagród za badania naukowe w dziedzinie marketingu, w tym Nagrody Szwedzkich Organizacji Handlowych "Big" (1993) oraz Nagrody Królewskiego Towarzystwa Naukowego (1990).To wybitna postać świata naukowego, która brała udział w tworzeniu międzynarodowej grupy badawczej IMP skupiającej kilkuset naukowców z całego świata. Profesor jest aktywnym działaczem w ramach Grupy IMP, założył Industrial Marketing and Purchasing Group, jest również członkiem Komitetu Organizacyjnego KonferencjiGrupy IMP. Wśród osiągnięć prof. Håkana Håkanssona znajdują się takżeliczne poblikacje naukowe, m.in. Developing Relationships in Business Networks, Business in Networks, czy Rethinking Marketing: Developing a New Understanding of Markets.

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Wybierz poniżej kolejną, żeby czytać dalej