Mieszkańcy ocenili Urząd

Ponad 90% klientów jest zadowolonych z usług świadczonych przez Urząd Miasta Poznania oraz miejskie jednostki organizacyjne - wynika z analizy SMG/KRC Poland Media.

UMP - grafika artykułu
UMP

Jak podkreśla prezydent Poznania Ryszard Grobelny "Badania te jasno pokazują, że codzienny wysiłek i profesjonalizm pracowników urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych są doceniane niemal przez wszystkich mieszkańców. Od wielu lat staramy się stale zwiększać standardy obsługi klienta, wprowadzając wiele innowacji i rozwiązań z których korzystają poznaniacy.  Proszę pamiętać, że to nie tylko obsługa bezpośrednia. Już na etapie kontaktu internetowego lub telefonicznego, ale bez wychodzenia z domu jesteśmy w stanie udzielić informacji z zakresu miejskich usług czy tez po prostu umówić wizytę. Pozwala to oszczędzić czas, zmniejszyć kolejki i usprawnić system.  Jedno jest pewne. Chcemy ten standard utrzymać, a takie wskaźniki jak terminowość, uprzejmość wobec klienta czy praworządność zawsze będą u nas traktowane priorytetowo." 

Badania przeprowadzono na grupie ponad 2 tysięcy osób, a ich zakres obejmował pierwsze półrocze 2014 roku. W tym okresie przebadano klientów zewnętrznych jak i wewnętrznych. Podczas analizy satysfakcji wzięto pod uwagę takie czynniki jak: skuteczność, terminowość, profesjonalizm oraz rzetelną informację.

Sprawdzono także, jak klienci oceniają przestrzeganie zasad etycznych. W tych badaniach skupiono się na takich elementach obsługi jak praworządność, odpowiedzialność, jawność, współpraca, równe traktowanie klienta oraz uprzejmość wobec niego. Z wyników tej analizy wynika, że również w tym przypadku zadowolonych z funkcjonowania Urzędu Miasta Poznania oraz miejskich jednostek organizacyjnych jest ponad 90% badanych.

PI/NK

Załączniki