Poznańscy biznesmani ujawnią swoje tajemnice

Jedenastu przedstawicieli kadry zarządzającej firm zrzeszonych w Konsorcjum Marki Poznań poprowadzi wykłady otwarte dla studentów. To projekt "Business Mentor" realizowany przez Miasto Poznań na początek nowego roku akademickiego. Przedsiębiorcy przedstawią własne case studies, które pozwoliły im na osiągnięcie sukcesu w biznesie. To pierwszy taki projekt w kraju. Jego inaugurację zaplanowano na 10 października.

UMP 2014 - grafika artykułu
UMP 2014

- Poznań szuka ciągle nowych sposobów na rozwój swojej akademickości. Wykłady tych, którzy naukową teorię przełożyli na praktykę w biznesie, to nasz sposób na to, by pokazać Poznań jako miasto otwarte na studentów i które stwarza odpowiednie warunki do interakcji różnym grupom. To też promocja miasta jako silnego ośrodka akademickiego oraz wspieranie przedsiębiorczości młodych ludzi. Liczę na owoce takich działań - mówi prezydent Poznania Ryszard Grobelny.

Do projektu "Business Mentor" włączyły się firmy współpracujące z Miastem Poznań w ramach Konsorcjum Marki Poznań tj. Alba Thyment, Beyond, Century Link, DGA S.A., Hama, INEA, NIVEA, Rule Financial, TPA Horwath, Solaris oraz Volkswagen Poznań. Przedstawiciele marek w trakcie otwartych wykładów na Uniwersytecie Ekonomicznym i Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa podzielą się ze studentami swoim doświadczeniem z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej i osiągania sukcesów w biznesie. Dla przykładu, Kinga Podraża-Myszkowska z firmy INEA poprowadzi wykład pt. "Szansa na sukces - sponsoring tytularny INEA Stadionu", a Rafał Roszak z firmy Beyond.pl podzieli się ze studentami wiedzą z obszaru IT, prezentując 10 praw ekonomiki chmur.

- Projekt "Business Mentor" jest kolejnym dowodem na to, że firmy zrzeszone w Konsorcjum Marki Poznań potrafią współpracować na różnych płaszczyznach. Bardzo się cieszę, że tym razem udało nam się wypracować projekt skierowany stricte do studentów. To pierwsze tego typu działanie od początku funkcjonowania Konsorcjum - tłumaczy Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta.

-  Dla nas to szansa by pokazać młodym ludziom na przykładzie DGA, które ma za sobą prawie 25-letnią historię, że biznes to nie tylko sukcesy, ale też porażki, z których należy zrobić dobry użytek. Chcielibyśmy w ten sposób zainspirować ich do przemyśleń oraz przekazać cenne wskazówki wynikające z wielu lat praktyki, które na pewno wykorzystają w swojej  późniejszej karierze zawodowej - dodaje Andrzej Głowacki, prezes firmy DGA.

Wykłady:

10.10.2014 12:00             
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu al. Niepodległości 10 sala 407
Łukasz Rychlicki CEO Alba Thyment
"Global Small Enterprise. Kiedy i jak ruszyć na globalny rynek?"

15.10.2014 11:30
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu al. Niepodległości 10 sala 0011
Andrzej Głowacki prezes DGA
"Biznesowe przypadki Prezesa DGA"

23.10.2014 12:00
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu al. Niepodległości 10 sala 418
Kinga Podraza-Myszkowska z firmy INEA
"Szansa na sukces - sponsoring tytularny INEA Stadionu"

23.10.2014 11:30
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu al. Niepodległości 10 sala 002
Tomasz Godlewski Century Link
"Marketing in the clouds" - wykład w j. angielskim

30.10.2014 12:00 WYKŁAD PRZESUNIĘTY Z 16.10
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu al. Niepodległości 10 sala 418a
Rafał Roszak z firmy Beyond
"10 praw ekonomiki chmur czyli jak IT wspiera rozwój biznesu"

13.11.2014 12:00
Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa ul. Kutrzeby 10 sala A307
Kamil Nawrocki Alma SA
"Alma SA - nowe trendy w obszarze ICT i kierunki rozwoju firmy"
19.11.2014 13:00
Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa ul. Kutrzeby 10 sala A306
Małgorzata Pietraszewska Espeo Software
"Rozmowa kwalifikacyjna od kuchni, czyli jak przygotować się do rozmowy o pracę".

Informacje o kolejnych wykładach wkrótce!

Załączniki