Jak zwiększyć sprzedaż w Horeca
Dla kogo:
- przedsiębiorców prowadzących działalność hotelarsko-gastronomiczną,
- dla osób posługujących się językiem rosyjskim
- osób zaangażowanych w przygotowanie strategii marketingowej w segmencie sektora usług,
- osób planujących świadczyć usługi marketingowe w sektorze usług,
- osób zajmujących się produkcją pierogów, słodyczy i ciast,
- osoby planujące rozpoczęcie działalności w branży hotelarskiej i restauracyjnej (hostel, hotel, kawiarnia, restauracja, pizzeria)
Termin: 14 marca 2023 r., godz. 10.00 - 12.00
Miejsce: ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404, sala C na II piętrze
Spotkanie odbędzie się stacjonarnie.
Plan spotkania:
- Dlaczego obsługa jest dziś tak ważna? Co powoduje emocje - i czy można je kontrolować!?
- Praktyczne przykłady wykorzystania marketingu emocjonalnego w karczmie Did Panas (szczegółowa analiza, triki mające zastosowanie i w innych obszarach)
- Przypadki, na podstawie których demonstruje się efektywną interakcję z różnymi kategoriami odwiedzających.
- Sposoby na przywrócenie utraconych klientów i przyciągnięcie klientów restauracji w najmniej obleganych porach dnia
- Darmowe sposoby na przyciągnięcie gości do kawiarni, restauracji, pizzerii, hostelu, hotelu itp.
- Praktyczne narzędzia zapewniające stabilne obłożenie zakładu na każdy dzień tygodnia i porę dnia.
- Cechy promocji uwzględniające specyfikę lokalizacji: w centrum handlowym, przy hotelu, w dzielnicy biznesowej, w dzielnicy mieszkalnej, na potoku samochodowym lub pieszym. Narzędzia do kilkukrotnego zwiększenia sprzedaży.
- Jak określić obszar działania i grupę docelową. Jak wykorzystać punkty koncentracji potencjalnych klientów w okolicy lokalu. Co zrobić, jeśli w pobliżu otwiera się konkurent o identycznym formacie. Jak pracować w okresie długich remontów dróg, które ograniczają dojazd gości i utrudniają przepływ nowych gości (z naszego doświadczenia, bo mamy 8 miesięcy prac remontowych, ale zawsze mamy dużo gości)
- 7 sprawdzonych narzędzi do pracy z gościem, które wpływają na końcowy rachunek, stymulują sprzedaż dodatkowych dań i drogich pozycji w menu.
- 10 sposobów na reklamę tzw. pocztą pantoflową, które działają w 100%.
Prowadzący szkolenie:
Aleksander Sidorenko jest założycielem i współwłaścicielem restauracji "Karczma Did Panas". Ponad 7 lat doświadczenia w doradztwie restauracyjnym i ponad 10 lat doświadczenia w marketingu.
Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o kontakt i rejestrację:
https://app.evenea.pl/event/838689-193/
Serdecznie zapraszamy!
Zobacz również
Zapraszamy na bezpłatne doradztwo prawne
Przed nami Światowy Tydzień Przedsiębiorczości i inicjatywy rozwijające kompetencje biznesowe uczniów
Środy z KSeF - bezpłatne szkolenia online dla przedsiębiorców