Oferta: ds. technicznych

Data publikacji: 2024-03-21
Nr ref.: OUr/54/2024
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. technicznych

Zakres podstawowych czynności

  • obsługa systemów centralnego ogrzewania, klimatyzacji i wentylacji w budynkach UMP
  • obsługa systemu monitoringu mediów
  • przygotowywanie robót budowlanych, w tym tworzenie harmonogramów prac remontowych
  • zgłaszanie i nadzór nad usuwaniem awarii
  • udział w przeglądach i odbiorach obiektów oraz robót budowlanych
  • przygotowywanie zapytań i zleceń na wykonanie remontów i inwestycji
  • obsługa reklamacji zgłaszanych w ramach gwarancji wykonanych robót
  • przygotowywanie dokumentów do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
  • współpraca z brokerem ubezpieczeniowym w zakresie zgłaszania szkód

Wymagania obowiązkowe

  • przynajmniej średnie wykształcenie
  • roczne doświadczenie oraz wiedza w zakresie obsługi infrastruktury technicznej budynków - ciepłownictwo, ogrzewnictwo, wentylacja i gazownictwo/ COWiG/ HVAC
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej
  • dobra znajomość obsługi pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie średnie lub wyższe - budownictwo, inżynieria sanitarna, w obszarze wentylacji i klimatyzacji
  • doświadczenie w realizacji zamówień publicznych
  • uprawnienia SEP E grupa G2 - uprawnienia energetyczne do obsługi urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 KW, dla kotłów parowych oraz wodnych na paliwo stałe, płynne i gazowe o mocy powyżej 50 kW wraz z urządzeniami pomocniczymi

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • możliwe wykonywanie czynności na wysokości powyżej 3 m
  • praca administracyjna przy komputerze oraz wyjścia poza miejsce pracy
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Składanie ofert

Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2024-05-05.

Urząd Miasta w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Anna Ajchsztet
Data wytworzenia informacji: 2024-04-18 00:00
Opis zmian: aktualizacja (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Ajchsztet
Data i godzina publikacji: 2024-04-18 14:01