a

Wykład z cyklu Design Open

2015-03-02 ( poniedziałek )
Concordia Design, ul. Zwierzyniecka 3, Poznań

Przy okazji wystawy "Polish Design: in the Middle of" zapraszamy na kolejny wykład z cyklu Design Open.
Poprowadzą go Marta Siembab i Maciej Kawecki - eksperci, którzy tak samo jak wystawa, reprezentowali Polskę podczas ubiegłorocznego Dutch Design Week.
A mowa będzie o czymś, co dotyczy nas wszystkich- o zapachach i zmysłach.
Tyle, że prowadzący powiedzą, jak "wykorzystać" je w tworzeniu wizerunku marek i nas samych.
Wstęp wolny.
Obowiązują zapisy przez panel na www

---
W świecie zdominowanym przez informacje słowa zaczęły tracić swoją wartość. Klienci nie wierzą już markom na słowo - chcą poczuć ich wartość. Jakość, luksus, niezawodność, innowacyjność, kreatywność - wszystkie treści, które komunikuje marka, może komunikować nie tylko rozumowi, lecz także emocjom i zmysłom.
Sense branding opiera strategię budowania marki o naukową wiedzę o zmysłach. Węch, wzrok, smak, słuch i dotyk stają się kanałami, z pomocą których brand komunikuje się z odbiorcą. Sense branding to projektowanie marki tak, aby klient mógł odczuwać ją całym sobą.
Przekażemy Wam ideę sense brandingu w oparciu o światowe realizacje i nasze autorskie projekty. Powąchacie kilka zaskakujących zapachów. Poczujecie, jak pracujemy. Mamy nadzieję, że poczujecie też inspirację do działania!
Prowadzący:
Marta Siembab - jedyny w Polsce senselier, niezależny ekspert w dziedzinie zmysłu węchu i zjawiska zapachu. Autorka pierwszych niezależnych warsztatów zapachowych, założycielka pracowni sensorycznej Senselier. Konsultant prasy publicystycznej, lifestylowej i branżowej. Jako certyfikowany trener biznesu współpracuje z globalnymi brandami (Dior, Douglas, Sephora, Estēe Lauder, L'Oréal, Procter and Gamble, Unilever), jak również firmami rodzinnymi i start-upami. Ekspert festiwali modowych i konferencji poświęconych designowi (Niewidzialny Dizajn, Gdynia Design Days, Wroclove Design, Dutch Design Week, The Spirit of Poland), aktywna uczestniczka projektów artystycznych i naukowych (Malta Festival, Centrum Nauki Kopernik), dwukrotna prelegentka prestiżowego wydarzenia medialnego TEDx Conference. W zakres jej szerokich kompetencji wchodzą szkolenia, eventy, imprezy, wyjazdy integracyjne, konferencje prasowe, wykłady i warsztaty związane z zapachem. Jest prekursorką w dziedzinie wykorzystania zapachu w projektowaniu przestrzeni. Współtwórca nowatorskiego programu włączenia zapachu do tworzenia tożsamości marek, produktów i usług.
Maciej Kawecki - właściciel i creative director studia brandingu i myśli kreatywnej Brandburg. Zajmuje się tworzeniem szeroko pojętego wizerunku marek. Łączy myślenie strategiczne o marce (Service Design) z grafiką. Współtwórca unikalnej na polskim rynku oferty sense brandingu łączącej tożsamość wizualną marki z jej wymiarem sensorycznym. Współpracuje z Instytutem Adama Mickiewicza w Warszawie w ramach tworzenia i promowania polskiego designu podczas międzynarodowych wystaw, tj. Polish Job, Meet My Project. Prelegent festiwali artystycznych, współautor tożsamości sensorycznej wystaw polskich projektantów (Dutch Design Week, The Spirit of Poland). Autor identyfikacji innowacyjnych start-upów (Wine Coach, e-24 Cloud), niezależnych inicjatyw artystycznych i społecznych, eventów i organizacji (Festiwal Akademii Gitary, Spływacy, Kinokawiarnia Raj), centrów promujących design i działania kreatywne (Concordia Design). Jego znaki regularnie pojawiają się w biblii grafików - Logo Lounge. W swojej pracy buduje multidyscyplinarne zespoły łączące kreatywne kompetencje z różnych obszarów designu. Prowadzi interaktywne warsztaty poświęcone sense brandingowi i visual thinking.

Załącznik