.

"Sztuczna inteligencja i automatyzacja procesów w obsłudze klienta"

2020-10-06 ( wtorek )
webinar online

Akademia Unima 2000zaprasza na bezpłatny webinar:
"Sztuczna inteligencja i automatyzacja procesów w obsłudze klienta"
Data: 06 października
Godzina: 11:00
Podczas spotkania zaprezentujemy możliwości wirtualnych asystentów głosowych i tekstowych (Chatbot i Voicebot) oraz rozwiązanie IBM API Connect pozwalające bezpiecznie udostępniać dane.
Jednym z naszych prelegentów będzie Pan Maciej Czajkowski, PMP - Leanovate. Doświadczony lider transformacji biznesu oraz praktyk LEAN Management, RPA i zarządzania projektami. Wdrażał rozwiązania i budował zespoły zwiększające efektywność operacji z takimi firmami jak General Electric Money Bank, Tele2, Netia, bossa.pl, UNIQA. Podczas webinaru podzieli się swoimi doświadczeniami z pracy audytorskiej i konsultingowej, w ramach której doradza dużym organizacjom:

  • jak najlepiej przygotować się do wdrożenia botów,
  • które procesy warto automatyzować,
  • jak przygotować członków zespołu do współpracy z wirtualnymi pracownikami.
Spotkanie z naszymi ekspertami to duża dawka praktycznej wiedzy przydatnej w realizacji projektów, w których sztuczna inteligencja wspiera procesy obsługi Klientów.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami wydarzenia dostępnymi w agendzie (załącznik).
Wydarzenie adresujemy przede wszystkim do osób odpowiedzialnych za zarządzanie działami obsługi klienta oraz Contact Center, menadżerów odpowiedzialnych w organizacjach za innowacje, transformacje cyfrową oraz automatyzację z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
Webinar odbędzie się za pośrednictwem darmowego portalu Avaya Spaces
Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Liczba miejsc jest ograniczona, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.
Serdecznie zapraszamy do rejestracji za pośrednictwem agendy dostępnej w załączniku lub za pośrednictwem formularza zgłoszenia: https://unima2000.pl/webinar/
Dodatkowe pytania prosimy kierować na adres: kontakt@unima2000.pl

Zobacz https://unima2000.pl/webinar/