Nabór kandydatów na stanowisko koordynatora ds. dostępności
Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych w Urzędzie Miasta Poznania ogłasza nabór kandydatów na stanowisko koordynatora ds. dostępności
Zakres podstawowych czynności
- koordynowanie prac związanych z wdrożeniem rozwiązań wynikających z ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- monitorowanie działalności w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- koordynowanie prac związanych z przeprowadzaniem lub zlecaniem audytów dostępności oraz analizy funkcjonujących procedur;
- promowanie zasad projektowania uniwersalnego;
- opiniowanie rozwiązań z zakresu dostępności.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w prowadzeniu działań programowych skierowanych do osób ze szczególnymi potrzebami
- wiedza z zakresu zwiększania dostępności dla osób z różnymi typami niepełnosprawności
- wiedza w zakresie kierunków i zadań Miasta Poznania na rzecz integracji społecznej osób z niepełnosprawnościami
- wysokie umiejętności społeczne
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy
Szczegółowe informacje znajduja sie w BIP Miasta Poznania pod linkiem:
https://bip.poznan.pl/bip/oferty-pracy/urzad-miasta-poznania/koordynator-do-spraw-dostepnosci,35274/