Wyróżnienie dla Biura Poznań Kontakt

Konkurs, którego organizatorem jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, ma identyfikować najwyższe standardy działania w obszarze zdalnej komunikacji z klientami w jednostkach contact center. Powstał, by promować firmy i osoby działające w oparciu o dobre praktyki, a także wskazywać najlepszych w branży.
W tegorocznej edycji Biuro Poznań Kontakt otrzymało wyróżnienie w kategorii "najlepsza technologia wspierająca" za projekt "OdzyskAI kontrolę nad podatkami". Podczas gali Urząd Miasta Poznania reprezentował Krzysztof Rogala, kierownik Oddziału Automatyzacji Procesów Teleinformacyjnych Poznań Kontakt.
- Udział w konkursie oraz otrzymane wyróżnienie nie byłyby możliwe bez wzorowej współpracy pomiędzy Biurem Poznań Kontakt a Wydziałem Podatków i Opłat UMP - mówi Konrad Zawadzki, dyrektor biura. - Serdecznie dziękujemy wszystkim zaangażowanym pracownikom obu jednostek za otwartość, zaangażowanie oraz partnerskie podejście na każdym etapie realizacji projektu. To dzięki wspólnemu wysiłkowi mogliśmy zaprezentować innowacyjne rozwiązanie, które zostało docenione na forum ogólnopolskim.
Uczestnictwo w renomowanym konkursie to również doskonała okazja do wymiany doświadczeń w różnych dziedzinach dotyczących obsługi klienta.
Biuro Poznań Kontakt powstało w lutym 2009 r. Głównym celem utworzenia miejskiej infolinii było połączenie zatrudnienia osób z orzeczoną niepełnosprawnością z udostępnieniem mieszkańcom łatwej, szybkiej i nowoczesnej formy komunikacji z Urzędem Miasta Poznania oraz z podległymi mu wydziałami i jednostkami organizacyjnymi.
Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technik i narzędzi teleinformatycznych, biuro pozwala znacznie skrócić czas potrzebny do załatwienia wielu spraw urzędowych. Obecnie pracuje tam kilkudziesięciu konsultantów, czyli w żargonie call center - brokerów informacji merytorycznej. Do zadań pracowników należy m.in. informowanie dzwoniących gdzie, kiedy i w jaki sposób mogą złożyć wniosek, który pozwoli załatwić sprawę.
Działalność biura to także łączenie rozmów, rezerwacja wizyt w poszczególnych urzędach, a także przeprowadzanie badań i zasięganie opinii mieszkańców i mieszkanek Poznania. Konsultanci obsługują klientów również w języku angielskim i ukraińskim. Są do dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30 - 20:00. Poza godzinami funkcjonowania biura, można korzystać z chatbota. Więcej informacji znajduje się na stronie poznan.pl/kontakt.
AW
Zobacz również

9 milionów przeprowadzonych rozmów

Wyniki rekrutacji do szkół średnich

Weekend w Poznaniu
