Serwis Informacji Pasażerskiej - zadzwoń... i po prostu zapytaj

Serwis Informacji Pasażerskiej to telefon, pod którym odpowiadamy na pytania związane z komunikacją miejską, dotyczące:

- rzeczywistego czasu odjazdu tramwaju/autobusu z danego przystanku,
- rozkładu jazdy,
- planowania podróży,
- przebiegu, częstotliwości i godzin kursowania linii autobusowych i tramwajowych obsługiwanych przez ZTM,
- planowanych objazdów.

Usługa dostępna jest obecnie od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 20.00. Więcej informacji poniżej!

SIP2 - grafika artykułu
SIP2

Parkomat nie działa, w telefonie wyczerpał się pakiet internetowy a w pobliżu nie ma żadnego dostępnego hot-spota z Wi-Fi? Jak tu kupić bilet parkingowy? Czy może czekasz od kilku minut na tramwaj a na przystanku nie ma tablicy z rzeczywistym czasem przyjazdu? Co w takich sytuacjach zrobić? Zadzwonić pod 61 646 33 44 - Serwis Informacji Pasażerskiej!

Obsługa pasażerów środków komunikacji publicznej w Poznaniu i gminach sąsiednich jest drugim największym obszarem jakim opiekują się pracownicy Biura POZnan* Kontakt. Podczas dyżurów od 7:30 do 20:00 zapewniamy informację nie tylko o bieżącym ruchu tramwajów i autobusów w aglomeracji ale również informujemy o obowiązującej taryfie, również parkingowej. Podczas intensywnych prac remontowych jakie odbywają się w Poznaniu - jak przebudowa Górnego Tarasu Rataj - jesteśmy dosłownie na wyciągnięcie ręki (z telefonem!) aby wskazać najdogodniejsze połączenia. Dowiesz się więcej o harmonogramie, trasach objazdów i przewidywanych utrudnieniach.

Odpowiadamy na pytania związane z Poznańską Elektroniczną Kartą Aglomeracyjną - uzyskasz ją w ciągu 2 tygodni, w Punktach Obsługi Klienta. Wniosek złożysz w tychże punktach albo przez Internet. A za pierwszą kartę nie zapłacisz nic! To odpowiedzi na jedne z najczęstszych pytań związanych z PEKĄ, choć oczywiście nie jedyne.

Brokerzy Linii Miasta udzielają informacji również o aktualnościach - kursach specjalnych, wzmocnieniach połączeń z uwagi na specjalne wydarzenia, czy najnowszych zmianach taryfowych (darmowa komunikacja dla uczniów). Również idea "smart city" nie jest dla nas obca - jeżeli nie masz pewności, czy na wybranym parkingu miejskim są wolne miejsca możesz zadzwonić do nas!

Serwis Informacji Pasażerskiej jest usługą o charakterze społecznym, powszechnym i niezbędnym dla komfortu funkcjonowania w aglomeracji. Dostarczana nie tylko mieszkańcom Poznania, ale również gmin sąsiednich oraz turystom może stanowić oryginalną wizytówkę Miasta.

Wystarczy zadzwonić pod numer 61 646 33 44 i po wysłuchaniu zapowiedzi wybrać 2.

Do usłyszenia!

AL