Serwis Informacji Pasażerskiej - zadzwoń... i po prostu zapytaj

Parkomat nie działa, w telefonie wyczerpał się pakiet internetowy a w pobliżu nie ma żadnego dostępnego hot-spota z Wi-Fi? Jak tu kupić bilet parkingowy? Czy może czekasz od kilku minut na tramwaj a na przystanku nie ma tablicy z rzeczywistym czasem przyjazdu? Co w takich sytuacjach zrobić? Zadzwonić pod 61 646 33 44 - Serwis Informacji Pasażerskiej!
Obsługa pasażerów środków komunikacji publicznej w Poznaniu i gminach sąsiednich jest drugim największym obszarem jakim opiekują się pracownicy Biura POZnan* Kontakt. Podczas dyżurów od 7:30 do 20:00 zapewniamy informację nie tylko o bieżącym ruchu tramwajów i autobusów w aglomeracji ale również informujemy o obowiązującej taryfie, również parkingowej. Podczas intensywnych prac remontowych jakie odbywają się w Poznaniu - jak przebudowa Górnego Tarasu Rataj - jesteśmy dosłownie na wyciągnięcie ręki (z telefonem!) aby wskazać najdogodniejsze połączenia. Dowiesz się więcej o harmonogramie, trasach objazdów i przewidywanych utrudnieniach.
Odpowiadamy na pytania związane z Poznańską Elektroniczną Kartą Aglomeracyjną - uzyskasz ją w ciągu 2 tygodni, w Punktach Obsługi Klienta. Wniosek złożysz w tychże punktach albo przez Internet. A za pierwszą kartę nie zapłacisz nic! To odpowiedzi na jedne z najczęstszych pytań związanych z PEKĄ, choć oczywiście nie jedyne.
Brokerzy Linii Miasta udzielają informacji również o aktualnościach - kursach specjalnych, wzmocnieniach połączeń z uwagi na specjalne wydarzenia, czy najnowszych zmianach taryfowych (darmowa komunikacja dla uczniów). Również idea "smart city" nie jest dla nas obca - jeżeli nie masz pewności, czy na wybranym parkingu miejskim są wolne miejsca możesz zadzwonić do nas!
Serwis Informacji Pasażerskiej jest usługą o charakterze społecznym, powszechnym i niezbędnym dla komfortu funkcjonowania w aglomeracji. Dostarczana nie tylko mieszkańcom Poznania, ale również gmin sąsiednich oraz turystom może stanowić oryginalną wizytówkę Miasta.
Wystarczy zadzwonić pod numer 61 646 33 44 i po wysłuchaniu zapowiedzi wybrać 2.
Do usłyszenia!
AL
Zobacz również

Różne sprawy, jeden telefon

Akcja zima 2024/2025

Spektakl "Sztuka wywiadu" dla seniorów
