Rozliczanie inwestycji lokalnych w dobie COVID-19

  

Szanowni Państwo,

z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną, w trosce o Państwa zdrowie oraz w związku z wprowadzonymi restrykcjami w Urzędzie Miasta, informujemy, że od 15 października 2020 r. aż do odwołania wszystkie dokumenty związane z rozliczeniami inwestycji (faktury, potwierdzenia zapłaty, dokumentacja powykonawcza wraz z mapą inwentaryzacji, umowy z wykonawcami) przyjmowane będą wyłącznie poprzez Kancelarię UM znajdującą się na parterze budynku przy ul. 3 Maja 46.

W przypadku wątpliwości co do podziału i rozliczeń środków prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:

61 878 43 82 - urszula_kalarus@um.poznan.pl

61 878 43 06 - bozena_bryl@um.poznan.pl

61 878 54 41 - zbigniew_szelagowicz@um.poznan.pl

W celu usprawnienia rozliczeń prosimy o wcześniejsze przesłanie skanów faktur.

Życzymy Państwu dużo zdrowia i wytrwałości oraz owocnej i efektywnej wspólnej pracy. 

Wierzymy, że uda nam się  z sukcesem przetrwać ten trudny czas.

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Wybierz poniżej kolejną, żeby czytać dalej