Natalia Urbańska

Wiceprezes Zarządu Fundacji In_Spire, zawodowo - marketingowiec, szkoleniowiec.

Wykładowca w projektach szkoleniowych: "Zarządzanie firmą"; "Zarządzanie zasobami ludzkimi"; "Skuteczna promocja i marketing"; "ICT - technologie informatyczne"; "Pracuj z komputerem"; "Przygotowanie do egzaminu ECDL"; "Język angielski"; "Język niemiecki"; "Równość szans". Doradca ds. promocji, marketingu i zarzadzania w licznych projektach unijnych Autor Publikacji - "ABC Przedsiębiorczości" oraz "Promocja i zarządzanie firmą".

Ma wieloletnie doświadczenie w realizacji działań marketingowych, eventowych, kulturalnych, społecznych. Działa także w obszarze biznesu - tworząc strategie marketingowe, strategie zarządzania marką, strategie rozwoju nowych obszarów biznesowych. Jej silną stroną jest zarządzanie projektami. Zdobywała je m.in. w trakcie pracy w wiodącym polskim wydawnictwie, agencjach marketingowych, w projektach unijnych. 

Prowadziła własną działalność gospodarczą (Akademia Szkoleń Verbum oraz równolegle firma eventowa).

Jest absolwentką Wydziału Prawa UAM w Poznaniu (kierunek Zarządzanie i Marketing) oraz absolwentką studiów podyplomowych w Collegium Da Vinci (dyplom trenera biznesu). Aktualnie w trakcie studiów podyplomowych "Nowy marketing".

Tetiana Lytvynova Tetiana Lytvynova TLytvynova
Julia Strutynska Julia Strutynska DOCUMENT SERVICE Immigration Office
Alina Rubanovska Alina Rubanovska Remedium
Oleksandr Sydorenko Oleksandr Sydorenko Karczma Did Panas

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Wybierz poniżej kolejną, żeby czytać dalej