Anna Szajerska

Strateg Marki

Zawodowo związana z branżą marketingową od 12 lat. Jej praca koncentruje się wokół realizacji zadań związanych z kompleksowym zarządzaniem wizerunkiem marki. Prowadzi szkolenia dla przedsiębiorców, jest konsultantką ds. strategii i wizerunku marki, wykładowczyni akademicka.

W jej portfolio znajdują się marki zarówno z rodzinnego, jak i międzynarodowego rynku (BMW, Goplana, BNP Paribas, Idea Bank, Grupa MTP). Współpracowała przy projektach wizerunkowych prowadzonych dla administracji na szczeblu państwowym i samorządowym. Była odpowiedzialna za promocję imprez organizowanych przez kancelarię Prezydenta RP,  Prezesa Rady Ministrów oraz ministerstwa. 

Ponadto jest współzałożycielką inicjatywy "Kobieta w roli głównej", której idea skupia się na promowaniu równościowego traktowania kobiet w świecie biznesu.

#teamMARKETING

Adrianna Nowak #teamMARKETING Adrianna Nowak Widoczni #teamMARKETING
Janetta Sałek #teamMARKETING Janetta Sałek CCB #teamMARKETING
Adam Pluciński #teamZARZADZANIE Adam Pluciński Circinus #teamZARZADZANIE

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Wybierz poniżej kolejną, żeby czytać dalej