Content a SEO - wypromuj się skutecznie w sieci

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, bezpłatnych warsztatach online: Content a SEO - wypromuj się skutecznie w sieci.

Obrazek prezentuje logo Polskiej Izby Gospodarczej Importerów, Eksporterów i Kooperacji - grafika artykułu
Content a SEO - wypromuj się skutecznie w sieci

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

Data:10.06.2022 (piątek)

Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji

Czas szkolenia online: 9:00 - 13:00

Indywidualne doradztwo/praca indywidualna: 13:00 - 17:00

Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.

Program:

1. Content Marketing - co to jest?

  •  Fakty i mity
  •  Definiuj cele

2. Content Marketing a SEO

  • Redagowanie treści
  • Frazy kluczowe wzg. Klienta celu
  • Zdjęcia czy to element contentu?

3. Zbuduj strategię Content marketingową w oparciu o persony

  • Persona a skuteczność promocji
  • Propozycja wartości

4. Efektywne promowanie i dystrybuowanie treści w kanałach online i pozyskiwanie zasięgów
5. GOOGLE - tekst- pozycjonowanie
6. Storytelling a content

  • Moc opowieści biznesowej
  • Korzyści płynące ze storytellingu

7. CTA - perswazja działania

Rejestracja do 09.06.2022

Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu: https://forms.gle/bn4LesJeFYP1U9x98

Uwaga:Liczba miejsc jest ograniczona do 15 -20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Cel szkolenia: Podstawą do prowadzenia skutecznych działań SEO jest tworzenie wysoko jakościowej treści, do której naturalnie będą się pojawiać linki prowadzące. Takie rozwiązanie jest najbezpieczniejsze oraz najbardziej trwałe. Ostatecznie przynosząc długofalowe korzyści. Działania SEO, w tym optymalizacja publikowanych treści, jest ważna, ponieważ dzięki czemu można wypromować materiały Content Marketingowe za pomocą ruchu organicznego. Użytkownicy chętniej przekazują sobie nawzajem ciekawe, wartościowe i spójne informacje. Zyskują oni praktyczne oraz atrakcyjne informacje, natomiast my zyskujemy nowych odbiorców oraz dodatkowe linki prowadzące do naszych stron internetowych. W przypadku złego procesu optymalizacyjnego możemy stracić dużą część potencjału, co może skutkować potrzebą wykorzystania płatnej reklamy do promowania treści. Podkreślić należy, że strona znajdująca się wysoko w wynikach wyszukiwania Google jest najczęściej odwiedzana, a tym samym może odnieść ogromny sukces. Na czym polega skuteczne pozycjonowanie stron SEO? SEO jest bardzo złożonym procesem. Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności jak: wykorzystać elementy działania algorytmu w wyszukiwaniu; optymalizować strony; przeprowadzać audyt on i off-site, link building, content marketing.

Sylwetka trenerów:

Magdalena Robaszkiewicz  - absolwentka Politechniki Poznańskiej na kierunku Zarządzania i  marketingu oraz Inżynierii jakości i ergonomii. Właściciel firmy Consulting Coaching Business (CCB). Ponad 23 lat doświadczenia w realizacji profesjonalnych usług doradczych i szkoleniowych dla sektora MMSP i korporacji, związanych z: analizą rynku, klasteringiem, aktywnych technik sprzedaży, pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł finansowania działalności gospodarczej, sporządzaniem planów marketingowych, biznes planów, szacowaniem przychodów przy jednoczesnym określaniu kosztów inwestycyjnych, kształtowaniem modeli biznesowych, wdrażaniem, utrzymywaniem i ciągłym doskonaleniem systemów zarządzania jakością. Wykładowca akademicki w zakresie strategii biznesowych, przedsiębiorczości, systemów zarządzania jakością, procesów sprzedażowych, zarzadzania marketingowego, strategii e-marketingowych.  Specjalizacje: zarządzanie marketingowe (również online) i jakościowe (Arbiter przy Sądzie Arbitrażowym Nowotomyskiej Izby Gospodarczej), procesy sprzedażowe, systemy zarządzania jakości (audytor, pełnomocni SZJ, specjalista KAIZEN, TQM, TPM, Lean Manufacturing i Lean Management), organizacja i zarządzanie. Konsultant Krajowego Systemu Usług Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  od 2005 do 2013 roku. Członek kapituły Konkursu Gospodarczo - Samorządowego HIT Wielkopolska od 2006 roku. Wiceprzewodnicząca Rady Koordynacyjnej Punktów Konsultacyjnych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w Wielkopolsce (przez 4 lata). Przez wiele lat koordynator licznych projektów twardych,  jak i miękkich. Doświadczenie praktyczne w kontrolingu i monitoringach firm, instytucji, uczelni wyższych,  które pozyskały dofinansowanie inwestycyjne.

Bartosz Robaszkiewicz - Pasjonat nowych technologii komunikacji IT, programista oraz specjalista  ds. e-marketingu. Twórca projektu CODNET. Full Stack Developer skutecznie zajmuje się projektowaniem, kodowaniem, debugowanien, wdrażaniem oraz utrzymaniem kompletnej aplikacji webowej. Odpowiedzialny za wdrażanie rozwiązań projektowych WWW (w tym 3D) oraz efektywne doskonalenie SEO  dla przedsiębiorców z sektora MMŚP. Świadomie inicjuje, buduje, wdraża działania optymalizujące procesy wirtualnej komunikacji i wizualizacji oraz usprawniające procesy e-commerce. Programista oraz twórca BOT-Y, aplikacji usprawniających działania firm. Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej na kierunku Informatyka/ programista. Doświadczenie w realizacji profesjonalnych stron WWW, SEO, prowadzenie kampanii e-reklamowych, Google Ads, social mediów dla MMSP i korporacji.  Trener z zakresu skutecznych Social Mediów, dedykowanego e-marketingu, budowania zaangażowania na Instagramie, FB, YT.

Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, e-mail: i.wesolek@pcc.org.pl