Menedżer reklam - strategia działania

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji oraz Miasto Poznań zapraszają do udziału w praktycznych, bezpłatnych warsztatach

Menedżer reklam - strategia działania - grafika artykułu
Menedżer reklam - strategia działania

"Skuteczne działania na Instagramie, FB".

DATA: 12.09.2022  (poniedziałek)

Czas szkolenia online: 9:00 - 13:00

Indywidualne doradztwo/praca indywidualna: 13:00 - 17:00

WAŻNE!

Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:

  • sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • arkusz Microsoft Word/ lub podobny - celem wykonywania zadań

Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.

PROGRAM:

1.           Reklama w mediach społecznościowych - efekty

2.           Facebook Ads a Google Ads

3.           Rodzaje reklam

4.           Konfiguracja konta w Menadżerze reklam

5.           Kojarzenie konta FB

6.           Zdobywanie zasięgów

7.           Kampania promocyjna step by step

8.           Raporty jak interpretować

9.           Analiza wyników, w tym skuteczności reklam.

REJESTRACJA: do 11.09.2022

Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu: 

https://forms.gle/c7RB87QPnKpektKF7

UWAGA: 

Liczba miejsc jest ograniczona do 15 -20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Cel szkolenia:

Uczestnik ww. szkolenia zyska praktyczną wiedzę na temat: jak stworzyć efektywne kreacje, stworzyć proste kampanie reklamowe, optymalnie działać na Facebooku i Instagramie. Uczestnicy poznają zasady działania Facebooka, Instagrama. Będą w stanie samodzielnie stworzyć efektywne kreacje, założyć i skonfigurować profil w Menedżerze Firmy, stworzyć kampanie reklamowe.

Sylwetka trenera:

Bartosz Robaszkiewicz - Pasjonat nowych technologii komunikacji IT, programista oraz specjalista  ds. e-marketingu. Twórca projektu CODNET. Full Stack Developer skutecznie zajmuje się projektowaniem, kodowaniem, debugowanien, wdrażaniem oraz utrzymaniem kompletnej aplikacji webowej. Odpowiedzialny za wdrażanie rozwiązań projektowych WWW (w tym 3D) oraz efektywne doskonalenie SEO  dla przedsiębiorców z sektora MMŚP. Świadomie inicjuje, buduje, wdraża działania optymalizujące procesy wirtualnej komunikacji i wizualizacji oraz usprawniające procesy e-commerce. Programista oraz twórca BOT-Y, aplikacji usprawniających działania firm. Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej na kierunku Informatyka/ programista. Doświadczenie w realizacji profesjonalnych stron WWW, SEO, prowadzenie kampanii e-reklamowych, Google Ads, social mediów dla MMSP i korporacji.  Trener z zakresu skutecznych Social Mediów, dedykowanego e-marketingu, budowania zaangażowania na Instagramie, FB, YT.

Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji

Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, e-mail: i.wesolek@pcc.org.pl

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

sieci społecznościowe