Praktyczne szkolenie online z Worda - spotkanie 2

MY IT i Poznań Biznes Partner zapraszają na drugie spotkanie z cylu spotkań online z Wordem. 

.
Praktyczne szkolenie online z Worda - spotkanie 2

Ideą do zorganizowania darmowego cyklu szkoleniowego jest sytuacja w której się znaleźliśmy związana z epidemią koronawirusa. Celem akcji jest zwiększanie waszych kwalifikacji zawodowych tak aby móc stać się bardziej konkurencyjnym na rynku pracy.

Program szkolenia - planowane jest 4 dni szkolenia po 2 godzony zajęć dziennie - czas szkolenia może się wydłużyć ze względu na ilość zadawanych pytań dotyczących prezentowanych zagadnień.

WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE UDZIAŁU W SZKOLENIU:

  • Możliwość uczestnictwa w całość szkolenia lub wybranych dniach szkolenia.
  • Zapisy są przyjmowane podczas całego cyklu szkolenia, także po rozpoczęciu - także nie musisz być od początku na szkoleniu aby móc do niego dołączyć.
  • Na szkolenie wystarczy jednorazowe zapisanie.
  • Przed każdym szkoleniem uczestnicy będą otrzymywać mailowe przypomnienie o nim wraz z materiałami szkoleniowymi omawianymi na danym spotkaniu i linkiem do wydarzenia.
  • Szkolenia nie są nagrywane - także w celu poznania zagadnienia trzeba być obecnym na szkoleniu..

ZASADY PODCZAS SPOTKANIA:

W związku z tym, że w szkolenia bierze udział duża ilość osób, co nas bardzo cieszy - wypracowaliśmy kila zasad, dzięki którym szkolnie będzie skuteczne i zapewni komfort uczestnictwa:

  • Jeżeli podczas szkolenia prowadzonego przez Michała pojawią się pytania, można je zadać na czacie - na wszystkie Michał będzie udzielał odpowiedzi po zakończonej danej serii tematyki.
  • Szkolenia składają się z bloków tematycznych, po każdym bloku jest przewidziany czas na zadawanie pytań.
  • Jeżeli chciałbyś wykonywać ćwiczenia razem z Michałem, możesz oglądać szkolenie na telefonie a ćwiczenia wykonywać na komputerze.
  • Jeżeli masz pytania do trenera do wcześniejszych zajęć, zapraszamy przed każdym spotkaniem o 17:45 na 15 minut na pytania do trenera.
  • Problemy techniczne oraz organizacyjne proszę zgłaszać do Karoliny Zajdel mail: karolina@szkolenia-ic.pl tel. 570-999-675

Link do zapisów

Termin: 2 lipca 2020 - godzina 18:00 do 20:00

Trenerzy spotkania

Michał Nykiel trener MS Office oraz Office 365 wdrożeniowiec Office 365 Szkoleniowiec oraz wdrożeniowiec Office 365 oraz Windows Serwer. Specjalista MS Excel, MS Word, MS PowerPoint. Przeszkolił ponad 7000 osób, zrealizowanych ponad 15 tysięcy godzin szkoleniowych.

Program cyklu szkoleń z Wordem

Spotkanie 2

2 lipiec 2020 - godzina 18:00 do 20:00

1.     Formatowanie akapitu - Podczas tworzenia dokumentów tekstowych warto użyć w nich akapity, czyli podzielić tekst na pewnego rodzaju bloki tekstowe. W tej części dowiadujemy się po co są w dokumencie akapity, jak je tworzyć, jak je formatować. 

Poruszana tematyka:

  • Wyrównanie tekstu w akapicie - do prawej, do lewej, wyśrodkowanie, wyjustowanie
  • Zmiana wcięcia akapitu,
  • Interlinia - sposób na zmianę odstępu pomiędzy wierszami
  • Ustawianie odstępów przed i po akapicie
  • Wstawianie numeracji i punktowania
  • Użycie cieniowania akapitu
  • Sortowanie
  • Obramowanie akapitu
  • Przenoszenie akapitów

2.     Używanie stylów - Słowem po co ręcznie formatować tekst, skoro Word zrobi to za nas. Rewelacyjnie prosty sposób na automatyczne formatowanie akapitów. Za jednym kliknięciem ustawisz styl tekstu, sformatujesz nagłówek tekstu.

Poruszana tematyka:

  • Omówienie tematu
  • Jak stosować style tekstów
  • Modyfikacja stylu - błyskawiczny sposób na zmianę wyglądu dokumentu.

3.     Wstawianie grafik w dokument - zdjęcia lub inne grafiki urozmaicają dokument tekstowy, mogą to być ilustracje przedstawiający omawiany temat, jak typowe pliki graficzne czy też obraz wykresu. W tej części sprawdzimy jak prawidłowo wstawić grafikę w dokument, jak odpowiednio ustawić grafikę w dokumencie - tzw. otoczenie tekstem, przetestujemy też różne układy grafik, np. jak ustawić zachodzenie obrazków na siebie.

Poruszana tematyka:

  • Wstawianie grafik w dokument
  • Formatowanie plików graficznych w dokumencie
  • Dodawanie podpisu pod obrazek

4.     Wstawianie spisu treści i spisu ilustracji - prawidłowo wykonany spis treści pozwala na błyskawiczne przemieszczanie się w dokumencie. Podobnie spis ilustracji, pozwala nam skatalogować wszystkie ilustracje i bardzo szybko przemieszczać się między nimi. Spis treści i ilustracji aktualizuje się automatycznie, a więc nie ma problemu z jego zawartością podczas dokładania kolejnych rozdziałów, zmiany numeracji stron. 

Poruszana tematyka:

  • Wstawianie spisu treści
  • Wstawianie spisu ilustracji
  • Aktualizacja spisu treści
  • Wstawianie przypisów dolnych, końcowych
  • Wstawianie indeksów