Praktyczne szkolenie online z Worda - Spotkanie 3

MY IT i Poznań Biznes Partner zapraszają na kolejne spotkanie z cylu spotkań online z Wordem. 

. - grafika artykułu
Praktyczne szkolenie online z Worda - Spotkanie 3

Ideą do zorganizowania darmowego cyklu szkoleniowego jest sytuacja w której się znaleźliśmy związana z epidemią koronawirusa. Celem akcji jest zwiększanie waszych kwalifikacji zawodowych tak aby móc stać się bardziej konkurencyjnym na rynku pracy.

Program szkolenia - planowane jest 4 dni szkolenia po 2 godzony zajęć dziennie - czas szkolenia może się wydłużyć ze względu na ilość zadawanych pytań dotyczących prezentowanych zagadnień.

WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE UDZIAŁU W SZKOLENIU:

  • Możliwość uczestnictwa w całość szkolenia lub wybranych dniach szkolenia.
  • Zapisy są przyjmowane podczas całego cyklu szkolenia, także po rozpoczęciu - także nie musisz być od początku na szkoleniu aby móc do niego dołączyć.
  • Na szkolenie wystarczy jednorazowe zapisanie.
  • Przed każdym szkoleniem uczestnicy będą otrzymywać mailowe przypomnienie o nim wraz z materiałami szkoleniowymi omawianymi na danym spotkaniu i linkiem do wydarzenia.
  • Szkolenia nie są nagrywane - także w celu poznania zagadnienia trzeba być obecnym na szkoleniu..

ZASADY PODCZAS SPOTKANIA:

W związku z tym, że w szkolenia bierze udział duża ilość osób, co nas bardzo cieszy - wypracowaliśmy kila zasad, dzięki którym szkolnie będzie skuteczne i zapewni komfort uczestnictwa:

  • Jeżeli podczas szkolenia prowadzonego przez Michała pojawią się pytania, można je zadać na czacie - na wszystkie Michał będzie udzielał odpowiedzi po zakończonej danej serii tematyki.
  • Szkolenia składają się z bloków tematycznych, po każdym bloku jest przewidziany czas na zadawanie pytań.
  • Jeżeli chciałbyś wykonywać ćwiczenia razem z Michałem, możesz oglądać szkolenie na telefonie a ćwiczenia wykonywać na komputerze.
  • Jeżeli masz pytania do trenera do wcześniejszych zajęć, zapraszamy przed każdym spotkaniem o 17:45 na 15 minut na pytania do trenera.
  • Problemy techniczne oraz organizacyjne proszę zgłaszać do Karoliny Zajdel mail: karolina@szkolenia-ic.pl tel. 570-999-675

Link do zapisów

Termin: 6 lipca 2020 - godzina 18:00 do 20:00

Trenerzy spotkania

Michał Nykiel trener MS Office oraz Office 365 wdrożeniowiec Office 365 Szkoleniowiec oraz wdrożeniowiec Office 365 oraz Windows Serwer. Specjalista MS Excel, MS Word, MS PowerPoint. Przeszkolił ponad 7000 osób, zrealizowanych ponad 15 tysięcy godzin szkoleniowych.

Program cyklu szkoleń z Wordem

Spotkanie 3

cześć zaawansowana

6 lipiec 2020 - godzina 18:00 do 20:00

1. Wstawianie tabel i Excela w dokument Word - Odpowiadamy na pytania: czy tabele lepiej robić w Wordzie czy Excelu, oraz jak usprawnić tworzenie ofert i przeliczeń w dokumentach Word, czyli jak sprawić, aby oferta w Wordzie sama się liczyła

  • Wstawianie tabeli
  • Wstawianie skoroszytu Excela
  • Wstawianie wykresów

2. Wstawianie stron w dokumencie  - Sprawdzimy, jak wstawić stronę tytułową do dokumentu - do czego służy, sprawdzimy, jak rozpocząć pisanie od nowej strony bez przechodzenia z użyciem Entera, nauczymy się wstawiać puste strony oraz podział strony.

Poruszana tematyka:

  • Wstawianie stron tytułowych
  • Wstawianie pustej strony
  • Wstawianie podziału strony

3. Wstawiane linków, zakładek i odsyłaczy- w dużych dokumentach szybkie poruszanie się jest bardzo ważne, nie tracimy czasu na żmudne przewijanie dokumentów w dół i górę wyszukując ważnego fragmentu. W tym celu Word udostępnia nam całkiem sporo narzędzi: link pozwoli błyskawicznie przenieść się do innej części dokumentu, uruchomić lub pobrać pliki z Internetu lub po prostu uruchomi nam program pocztowy, aby wysłać zapytanie do dostawcy. Zakładki z kolei podobnie jak to robią zakładki w książce, błyskawicznie przeniosą cię do miejsca w dokumencie w której została założona. Odsyłacz z kolei to automatyczny link, w tekście który przeniesie cię do określonego miejsca w dokumencie.

Poruszana tematyka:

  • Wstawianie linków - różne przykłady
  • Wstawianie zakładek
  • Wstawianie odsyłaczy

4. Dodawanie informacji w nagłówku i stopce - omawiamy sposoby wykorzystania nagłówków i stopek w dokumentach, sprawdzamy jakie informacje mogą się tam znajdować, jak najwłaściwiej wykorzystać te pola, np. wstawiając informacje o dokumencie lub numerację stron.

Poruszana tematyka:

  • Wstawianie tekstu w nagłówek i stopkę
  • Wstawianie pól tekstowych
  • Wstawianie grafiki w nagłówek i stopkę
  • Wstawianie informacji o dokumencie
  • Wstawianie numeracji stron