Praktyczne szkolenie online z Worda - Spotkanie 4

MY IT i Poznań Biznes Partner zapraszają na ostatnie spotkanie z cylu spotkań online z Wordem. 

. - grafika artykułu
Praktyczne szkolenie online z Worda - Spotkanie 4

Ideą do zorganizowania darmowego cyklu szkoleniowego jest sytuacja w której się znaleźliśmy związana z epidemią koronawirusa. Celem akcji jest zwiększanie waszych kwalifikacji zawodowych tak aby móc stać się bardziej konkurencyjnym na rynku pracy.

Program szkolenia - planowane jest 4 dni szkolenia po 2 godzony zajęć dziennie - czas szkolenia może się wydłużyć ze względu na ilość zadawanych pytań dotyczących prezentowanych zagadnień.

WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE UDZIAŁU W SZKOLENIU:

  • Możliwość uczestnictwa w całość szkolenia lub wybranych dniach szkolenia.
  • Zapisy są przyjmowane podczas całego cyklu szkolenia, także po rozpoczęciu - także nie musisz być od początku na szkoleniu aby móc do niego dołączyć.
  • Na szkolenie wystarczy jednorazowe zapisanie.
  • Przed każdym szkoleniem uczestnicy będą otrzymywać mailowe przypomnienie o nim wraz z materiałami szkoleniowymi omawianymi na danym spotkaniu i linkiem do wydarzenia.
  • Szkolenia nie są nagrywane - także w celu poznania zagadnienia trzeba być obecnym na szkoleniu..

ZASADY PODCZAS SPOTKANIA:

W związku z tym, że w szkolenia bierze udział duża ilość osób, co nas bardzo cieszy - wypracowaliśmy kila zasad, dzięki którym szkolnie będzie skuteczne i zapewni komfort uczestnictwa:

  • Jeżeli podczas szkolenia prowadzonego przez Michała pojawią się pytania, można je zadać na czacie - na wszystkie Michał będzie udzielał odpowiedzi po zakończonej danej serii tematyki.
  • Szkolenia składają się z bloków tematycznych, po każdym bloku jest przewidziany czas na zadawanie pytań.
  • Jeżeli chciałbyś wykonywać ćwiczenia razem z Michałem, możesz oglądać szkolenie na telefonie a ćwiczenia wykonywać na komputerze.
  • Jeżeli masz pytania do trenera do wcześniejszych zajęć, zapraszamy przed każdym spotkaniem o 17:45 na 15 minut na pytania do trenera.
  • Problemy techniczne oraz organizacyjne proszę zgłaszać do Karoliny Zajdel mail: karolina@szkolenia-ic.pl tel. 570-999-675

Link do zapisów

Termin: 9 lipca 2020 - godzina 18:00 do 20:00

Trenerzy spotkania

Michał Nykiel trener MS Office oraz Office 365 wdrożeniowiec Office 365 Szkoleniowiec oraz wdrożeniowiec Office 365 oraz Windows Serwer. Specjalista MS Excel, MS Word, MS PowerPoint. Przeszkolił ponad 7000 osób, zrealizowanych ponad 15 tysięcy godzin szkoleniowych.

Program cyklu szkoleń z Wordem

Spotkanie 4

cześć zaawansowana

9 lipiec 2020 - godzina 18:00 do 20:00

Wyszukiwanie, podmiana tekstu - poznajemy możliwości znajdowania i zamieniania tekstu w dokumencie. Kiedy jest konieczność wyszukania tekstu w dokumencie, ręczne przeglądnie jest bardzo czasochłonne, tak samo jak podmiana tekstu w dokumencie. W tym celu wykorzystamy odpowiednie narzędzia Edytowania tekstu.

Poruszana tematyka:

  • Funkcja znajdź, zamień, zaznacz, przejdź do...
  • Przykłady, ćwiczenia

1. Układ strony - w tej części dowiemy się jak zmieniać ustawienia strony, np. orientację strony w pionie lub poziomie. rozmiar strony, ilość kolumn tekstu na stronie, marginesy. Jeżeli w jednym dokumencie mają znajdować się strony ustawione zarówno poziomo jak i pionowo, musimy użyć znaków podziału. Dowiemy się czym one są i jak je stosować.  Sprawdzimy, jak zostawić miejsce na oprawę dokumentu.

Poruszana tematyka:

  • Zmiana ustawień marginesów
  • Zmiana orientacji strony
  • Zmiana rozmiaru strony
  • Określenie ilości kolumn tekstu na stronie
  • Wstawianie znaku podziału strony
  • Wstawianie znaku kolumny
  • Wstawianie znaku podziału sekcji

2. Korespondencja seryjna - jeżeli wysyłasz do klientów korespondencję, np. biuletyn, informator, zaproszenia, warto postarać się, aby były one spersonalizowane. W tym celu warto wykorzystać Korespondencję seryjną. W tej części sprawdzimy, jak drukować koperty i etykiety, jak przygotować korespondencję seryjną w której automatycznie będą wstawiane zwroty grzecznościowe lub inne informacje.

Poruszana tematyka:

  • Tworzenie kopert i etykiet
  • Tworzenie korespondencji seryjnej.

3. Recenzja dokumentu - zarządzając lub kontrolując pracę nad dokumentami, warto zapoznać się z możliwościami jakie dają nam narzędzia recenzji. W tym punkcie szkolenia dowiemy się jak posługiwać się sprawdzaniem pisowni i statystykami, jak prawidłowo wstawiać w dokument komentarze i notatki i za ich pomocą dokonywać swego rodzaju czatu wewnątrz dokumentu. Jeżeli nadzorujesz dokument, nad którym toczą się prace, zainteresują cię możliwości śledzenia zmian oraz ich późniejsze akceptowanie lub odrzucenie. Nauczymy się też porównywać różne wersje tego samego dokumentu.

Poruszana tematyka:

  • Zarządzanie własnym słownikiem ortograficznym
  • Czytanie statystyk dokumentu
  • Wstawianie komentarzy i ich przeglądanie
  • Włączenie śledzenia zmian w dokumencie
  • Widok adjustacji, czyli jak wyświetlać historię zmian, komentarze w dokumencie.
  • Akceptacja lub odrzucenie zmian w dokumencie

4. Widok - tu dowiemy się jak otworzyć kilka razy ten sam dokument, jak przeglądać dokumenty obok siebie, jak porównać dokumenty między sobą, jak włączyć elementy pomocnicze na ekranie. Przetestujemy też sposoby zmiany powiększenia widoku strony.

Poruszana tematyka:

  • Wielokrotne otwieranie tego samego dokumentu
  • Wyświetlani obok siebie i przeglądanie dokumentów Word
  • Porównywanie zawartości dokumentów
  • Zmiana powiększenia widoku okna

sieci społecznościowe