Prospecting - metody pozyskiwania klientów

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji i Poznań Biznes Partner pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, bezpłatnych warsztatach pt.: " Prospecting - metody pozyskiwania klientów".

Prospecting - grafika artykułu
Prospecting

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

Data: 22.06 2020 r., godz.: 10:00-16:00;

Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji;

Czas szkolenia online: 10:00 - 13:00;

Czas zdalnej, indywidualnej pracy: 13:00 - 16:00;

Ważne!

Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:

  • sprawny/działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia;
  • sprawną/działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia;
  • arkusz Microsoft Word/lub podobny - celem wykonywania zadań;

Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.

Zakres tematyczny warsztatu:

  1. Sprzedaż jako element strategii firmy
  2. Zasady zachowani klientów
  3. Źródła informacji o klientach
  4. Potencjał rynku - zasady obliczania
  5. Analiza rynku przedsiębiorstwa
  6. Metody planowania sprzedaży
  7. Analiza wartości klienta
  8. Etapy prospectingu
  9. Lejek sprzedażowy - analiza etapów procesu sprzedaży
  10. Przegląd metod prospectingu
  11. Kontakt telefoniczny z klientem
  12. Rozmowa bezpośrednia z klientem
  13. Wykorzystanie internetu w komunikacji
  14. Oprogramowanie wykorzystywane w prospectingu

Rejestracja do 21.06.2020 r.

Zgłoszenia przyjmowane są za załączonym formularzu: https://forms.gle/jmm5vZVVB7RLgcqX6

Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona do 15 - 20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Cel szkolenia:

  • nabycie przez przedsiębiorców z sektora MSP praktycznej wiedzy z zakresu pozyskiwania klientów z wykorzystaniem metody prospectingu ,
  • poprawa wizerunku firm na zewnątrz poprzez skuteczne zastosowanie narzędzi komunikacji,
  • zdobycie umiejętności wykorzystania analizy runku oraz metod planowania sprzedaży w praktyce,
  • wzrost efektywności działań promocyjnych przy wykorzystaniu praktycznych rozwiązań wspomagających relacje z klientami

Prowadzący:

dr Szymon Strojny - Ekspert Instytutu Logistyki i Magazynowania i adiunkt w Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu, wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania, ze specjalizacją w zakresie marketingu i sprzedaży oraz polityki cenowej przedsiębiorstw. Absolwent i wieloletni pracownik Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Pełnił kierownicze stanowiska w działach sprzedaży zarówno przedsiębiorstw krajowych (Grupa Enea), jak i w korporacjach międzynarodowych (Netia Telekom S.A.). Były doradca w zakresie polityki cenowej Orlen Oil Sp. z o.o. Trener biznesu, aktywnie współpracujący z kilkoma firmami szkoleniowymi w Warszawie i Poznaniu (Sandler Training, House of Skills, Global Business Center, Strategia - szkolenia i doradztwo biznesowe). Wieloletni wykładowca na kierunkach zarządzania.

Autor wielu publikacji naukowych oraz profesjonalnych programów studiów podyplomowych dla kadr zarządzających. Promotor dziesiątek prac dyplomowych.

Ilość miejsc jest ograniczona.

Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, e-mail: i.wesolek@pcc.org.pl

Załączniki