Prospecting - metody pozyskiwania klientów

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, bezpłatnych warsztatach pt.: "Prospecting - metody pozyskiwania klientów".

Prospecting - grafika artykułu
Prospecting

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

Termin: 15.09.2020 r., godz.: 10:00-16:00,

Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji,

Czas szkolenia online: 10:00 - 13:00

Czas zdalnej, indywidualnej pracy: 13:00 - 16:00

Ważne!

Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:

  • sprawny / działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia,
  • sprawną / działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia,
  • arkusz Microsoft Word / lub podobny - celem wykonywania zadań.

Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.

AGENDA:

  1. Sprzedaż jako element strategii firmy
  2. Zasady zachowani klientów
  3. Źródła informacji o klientach
  4. Potencjał rynku - zasady obliczania
  5. Analiza rynku przedsiębiorstwa
  6. Metody planowania sprzedaży
  7. Analiza wartości klienta
  8. Etapy prospectingu
  9. Lejek sprzedażowy - analiza etapów procesu sprzedaży
  10. Przegląd metod prospectingu
  11. Kontakt telefoniczny z klientem
  12. Rozmowa bezpośrednia z klientem
  13. Wykorzystanie internetu w komunikacji
  14. Oprogramowanie wykorzystywane w prospectingu

Rejestracja do 14.09.2020

Zgłoszenia przyjmowane są za załączonym formularzu:https://forms.gle/68ntrNScUkpdY4kG6

Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona do 15 - 20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń. 

Cel szkolenia:

  • nabycie przez przedsiębiorców z sektora MSP praktycznej wiedzy z zakresu pozyskiwania klientów z wykorzystaniem metody prospectingu ,
  • poprawa wizerunku firm na zewnątrz poprzez skuteczne zastosowanie narzędzi komunikacji,
  • zdobycie umiejętności wykorzystania analizy runku oraz metod planowania sprzedaży w praktyce,
  • wzrost efektywności działań promocyjnych przy wykorzystaniu praktycznych rozwiązań wspomagających relacje z klientami

Prowadzący: dr Szymon Strojny.

Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, e-mail: i.wesolek@pcc.org.pl

Szczegółowe infromacje nt. szkolenia dostępne są w załączonym zaproszeniu.

Załączniki

sieci społecznościowe