Skuteczna marka w Internecie - propozycja wartości dla klienta

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji oraz Miasto Poznań zapraszają do udziału w praktycznych, bezpłatnych warsztatach

Skuteczna marka w Internecie - propozycja wartości dla klienta - grafika artykułu
Skuteczna marka w Internecie - propozycja wartości dla klienta

"Skuteczna marka w Internecie - propozycja wartości dla klienta".

DATA: 04.10.2022  (wtorek)

Czas szkolenia online: 9:00 - 13:00

Indywidualne doradztwo/praca indywidualna: 13:00 - 17:00

WAŻNE!

Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:

  • sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • arkusz Microsoft Word/ lub podobny - celem wykonywania zadań

Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.

PROGRAM:

I.            PODZIAŁ POTENCJALNYCH KLIENTÓW

1.1.       Segmentacja klientów

1.2.       Kryteria segmentacji

1.3.       Wybór klientów strategicznych

1.4.       Zasady tworzenia person

II.           USTALENIE WARTOŚCI

2.1.       Identyfikacja wartości dla każdej z grup segmentacji

2.2.       Zdefiniowanie problemów klientów

2.3.       Przeniesienie propozycji wartości na Social Media, WWW

III.         UTRZYMANIE RELACJI Z KLIENTEM

3.1.       Narzędzia budujące relacje z klientem, w tym online

3.2.       Budowanie społeczności online

3.3   Mierzenie efektów.            

REJESTRACJA: do 03.10.2022

Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu: 

https://forms.gle/626ULvxk5C6zVkdg9

UWAGA: 

Liczba miejsc jest ograniczona do 15 -20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Cel szkolenia:

Warsztat zapoznaje z możliwościami zwiększenia rozpoznawalności marki, sprzedaży i jej rentowności, dzięki wypracowaniu odpowiedniej propozycji wartości dla Klienta. Opisuje sposób w jaki firma powinna wykorzystać swoje zasoby organizacyjne w czasach pandemii, aby móc tę wartość na rynku zaproponować. Propozycją wartości będą produkty/usługi, które firma dostarcza określonej grupie klientów. Wartość dla Klientów stanowi poszukiwany przez nich zbiór korzyści.

Sylwetki trenerów:

Magdalena Robaszkiewicz  - absolwentka Politechniki Poznańskiej na kierunku Zarządzania i  marketingu oraz Inżynierii jakości i ergonomii. Właściciel firmy Consulting Coaching Business (CCB). Ponad 23 lat doświadczenia w realizacji profesjonalnych usług doradczych i szkoleniowych dla sektora MMSP i korporacji, związanych z: analizą rynku, klasteringiem, aktywnych technik sprzedaży, pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł finansowania działalności gospodarczej, sporządzaniem planów marketingowych, biznes planów, szacowaniem przychodów przy jednoczesnym określaniu kosztów inwestycyjnych, kształtowaniem modeli biznesowych, wdrażaniem, utrzymywaniem i ciągłym doskonaleniem systemów zarządzania jakością. Wykładowca akademicki w zakresie strategii biznesowych, przedsiębiorczości, systemów zarządzania jakością, procesów sprzedażowych, zarzadzania marketingowego, strategii e-marketingowych.  Specjalizacje: zarządzanie marketingowe (również online) i jakościowe (Arbiter przy Sądzie Arbitrażowym Nowotomyskiej Izby Gospodarczej), procesy sprzedażowe, systemy zarządzania jakości (audytor, pełnomocni SZJ, specjalista KAIZEN, TQM, TPM, Lean Manufacturing i Lean Management), organizacja i zarządzanie. Konsultant Krajowego Systemu Usług Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  od 2005 do 2013 roku. Członek kapituły Konkursu Gospodarczo - Samorządowego HIT Wielkopolska od 2006 roku. Wiceprzewodnicząca Rady Koordynacyjnej Punktów Konsultacyjnych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w Wielkopolsce (przez 4 lata). Przez wiele lat koordynator licznych projektów twardych,  jak i miękkich. Doświadczenie praktyczne w kontrolingu i monitoringach firm, instytucji, uczelni wyższych,  które pozyskały dofinansowanie inwestycyjne.

Bartosz Robaszkiewicz - Pasjonat nowych technologii komunikacji IT, programista oraz specjalista  ds. e-marketingu. Twórca projektu CODNET. Full Stack Developer skutecznie zajmuje się projektowaniem, kodowaniem, debugowanien, wdrażaniem oraz utrzymaniem kompletnej aplikacji webowej. Odpowiedzialny za wdrażanie rozwiązań projektowych WWW (w tym 3D) oraz efektywne doskonalenie SEO  dla przedsiębiorców z sektora MMŚP. Świadomie inicjuje, buduje, wdraża działania optymalizujące procesy wirtualnej komunikacji i wizualizacji oraz usprawniające procesy e-commerce. Programista oraz twórca BOT-Y, aplikacji usprawniających działania firm. Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej na kierunku Informatyka/ programista. Doświadczenie w realizacji profesjonalnych stron WWW, SEO, prowadzenie kampanii e-reklamowych, Google Ads, social mediów dla MMSP i korporacji.  Trener z zakresu skutecznych Social Mediów, dedykowanego e-marketingu, budowania zaangażowania na Instagramie, FB, YT.

Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji

Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, e-mail: i.wesolek@pcc.org.pl

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.