Skuteczne budowanie marki
Termin: 12 czerwca 2019 r. - 14 czerwca, godz. 9.00 - 16.00
Miejsce: ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C (II piętro)
Zapisy na szkolenia w linkach poniżej:
12 czerwca
Podstawy budowania marki. Budowanie marki krok po kroku
https://eventon.click/wydarzenia/podstawy-budowania-marki-budowanie-marki-krok-po-kroku/
Moduł I
Podstawy budowania marki
Dlaczego warto budować markę?
Marka - czym jest i jak działa?
Znaczenie marki dla funkcjonowania biznesu
Tożsamość marki vs. wizerunek marki
Sztuka budowania wizerunku - czyli jak skutecznie tworzyć obraz naszej marki?
Moduł II
Zakres tematyczny: Budowanie marki krok po kroku
Wielowymiarowość marki
Marketing - wykorzystanie w praktyce budowania marki
Prawa marketingowe - dlaczego działają i jak je wykorzystać
Public Relations - koncepcja i skuteczność działań w budowaniu marki
Planowanie struktury marki
13 czerwca
Jak budować własną markę?
https://eventon.click/wydarzenia/jak-budowac-wlasna-marke/
Moduł I
Jak budować własną markę?
Drzewo marki - czym jest i jak je wykorzystać?
Etapy tworzenia marki
Budowanie marki krok po kroku - składowe marki
Osobowość marki a budowanie wizerunku
Efektywna segmentacja Klientów
Analiza potrzeb (insight) a budowanie marki
14 czerwca
Komunikacja marki. Warsztat strategiczny
https://eventon.click/wydarzenia/komunikacja-marki-warsztat-strategiczny/
Moduł I
Komunikacja marki
Cykl życia marki a narzędzia marketingowe
Czym się kierować tworząc pomysły na promocję?
Podstawowa narzędzia promocji - strategie doboru dla marki
Identyfikacja marki a komunikacja z otoczeniem
Tworzenie standardu identyfikacji wizualnej
Moduł II
Warsztat strategiczny
Praktyczny warsztat z zakresu budowania marki przez uczestników szkolenia
Projekt "Skuteczne budowanie marki" jest współfinansowany ze środków budżetowych Miasta Poznania.
Szkolenie poprowadzi: Katarzyna Zych
Strateg komunikacji marki, specjalista public relations, socjolog. Od ponad 8 lat związana z komunikacją marketingową oraz obszarem sprzedaży. Działa zgodnie z przekonaniem, że obecnie nie wystarczy, kiedy marki opowiadają własną historię - liczy się to, w jaki sposób działają.
Jako trener zrealizowała wiele godzin szkoleniowych oraz doradczych w obszarze komunikacji marketingowej i PR. Pracuje zarówno z markami komercyjnymi jak i podmiotami ekonomii społecznej. Udowadnia, że biznes może być dobry, a to co społeczne może być również biznesem. Pozostaje aktywna na forum mediów branżowych tworząc m.in. artykuły dla magazynu Marketer+.
Bywa, że staje oko w oko nie tylko z wyzwaniami biznesu, ale również ze studentami, realizując od 5 lat jako wykładowca - praktyk zajęcia z obszaru komunikacji.