Skuteczne budowanie marki, zarządzanie marką

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji i Poznań Biznes Partner pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, bezpłatnych warsztatach pt.: "Skuteczne budowanie marki, zarządzanie marką".

Skuteczne budowanie marki
Skuteczne budowanie marki

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji;

Data szkolenia: 23.06.2020 -25.06.2020;

Czas szkolenia online: 10:00 - 13:00;

Czas zdalnej, indywidualnej pracy: 13:00 - 16:00;

Ważne!

Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:

  • sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • arkusz Microsoft Word/ lub podobny - celem wykonywania zadań

Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.

Program warsztatu:

DZIEŃ I

1. SZTUKA BUDOWANIA WIZERUNKU

1.1. Publiczny wizerunek, czyli preferowane style prezentacji

1.2. Sprzedawane korzyści

2. ETAPY TWORZENIA MARKI

2.1. Narzędzia wykorzystywane w poszczególnych etapach tworzenia marki

3. TOŻSAMOŚĆ A WIZERUNEK- praca indywidualna, zdalna Uczestnika szkolenia

2.1. Strategia budowania tożsamości

2.2. Umiejętne komunikowanie

2.3. Reputacja a wizerunek

DZIEŃ II

4. IDENTYFIKACJA WIZUALNA

4.1. Strategia promocji firmy a spójna identyfikacja firmy

5. BUDOWANIE MARKI

5.1. Jak zbudować wizerunek marki aby była odpowiednio postrzegana?

5.2. Checklista budowania skutecznej marki

6. PUBLIC RELATIONS - KONCEPCJA, SKUTECZNOŚĆ - praca indywidualna, zdalna Uczestnika szkolenia

6.1. Etapy PR

6.2. Wybór odpowiednich kanałów

6.3. Działania, reakcja na negatywny PR

6.4. Badanie skuteczności

DZIEŃ III

7. ARCHETYPY MARKI - NADAJ ZNACZENIE SWOJEJ MARCE

7.1. Archetypy marki - co to takiego?

7.2. Archetypy marki wg. Margaret Mark i Carol S. Pearson

8. BRANDING PERCEPCYJNY A EMOCJONALNY- praca indywidualna, zdalna Uczestnika szkolenia

8.1. Marka jako zbiór skojarzeń

8.2. Marka jako reakcja emocjonalna

Dodatkowo każdego dnia 1h doradztwa

Rejestracja do 22.06.2020 r.

Zgłoszenia przyjmowane są za załączonym formularzu: https://forms.gle/pZNvgDUs9LbAV4h79

Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona do 15 - 20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Prowadząca:

Magdalena Robaszkiewicz - absolwentka Politechniki Poznańskiej na kierunku Zarządzania i marketingu oraz Inżynierii jakości i ergonomii. Właściciel firmy Consulting Coaching Business (CCB). Ponad 19 lat doświadczenia w realizacji profesjonalnych usług doradczych
i szkoleniowych dla sektora MMSP i korporacji, związanych z: analizą rynku, klasteringiem, pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł finansowania działalności gospodarczej, sporządzaniem planów marketingowych, biznes planów, szacowaniem przychodów przy jednoczesnym określaniu kosztów inwestycyjnych, kształtowaniem modelów biznesowych, wdrażaniem, utrzymywaniem i ciągłym doskonaleniem systemów zarządzania jakością. Wykładowca akademicki w zakresie strategii biznesowych, przedsiębiorczości, systemów zarządzania jakością, zarządzania marketingowego. Specjalizacje: zarządzanie marketingowe (Arbiter przy Sądzie Arbitrażowym Nowotomyskiej Izby Gospodarczej), procesy sprzedażowe, systemy zarządzania jakości (audytor SZJ, specjalista KAIZEN, TQM, TPM), organizacja i zarządzanie. Konsultant Krajowego Systemu Usług Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości od 2005 roku. Członek kapituły Konkursu Gospodarczo - Samorządowego HIT Wielkopolska. Wiceprzewodnicząca Rady Koordynacyjnej Punktów Konsultacyjnych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w Wielkopolsce (przez 4 lata). Przez wiele lat koordynator licznych projektów twardych, jak i miękkich. Doświadczenie praktyczne w kontrolingu i monitoringach firm, instytucji, uczelni wyższych, które pozyskały dofinansowanie inwestycyjne.

Załączniki