Sprzedaż usług / produktów w mediach społecznościowych

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji oraz Miasto Poznań zapraszają do udziału w praktycznych, bezpłatnych warsztatach

Sprzedaż usług / produktów w mediach społecznościowych - grafika artykułu
Sprzedaż usług / produktów w mediach społecznościowych

"Sprzedaż usług / produktów w mediach społecznościowych".

DATA: 19.09.2022  (poniedziałek)

Czas szkolenia online: 9:00 - 13:00

Indywidualne doradztwo/praca indywidualna: 13:00 - 17:00

WAŻNE!

Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:

  • sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • arkusz Microsoft Word/ lub podobny - celem wykonywania zadań

Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.

PROGRAM:

1.           Social selling - zasady

-            Czy produkt = usługa?

-            Jak dokonać wyboru kanałów sprzedażowych

2.           Zdobywanie leadów i sprzedaż w mediach społecznościowych (FB, Instagram, You Tube)

-            sieci społecznościowych do poszukiwania potencjalnych klientów

-            jak klienci podejmują decyzje

-            budowania relacji i zaufania, a ostatecznie do osiągnięcia celów sprzedaży

3.           Jak działają mechanizmy sprzedaży w social media

4.           Kampania reklamowa - menadżer reklam - wpływ na skuteczność sprzedaży

-            Etapy kampanii

-            Menadżer reklam arkany

5.           Opowieść przyciąga klientów - "namaluj obraz"

6.           Monitoring mediów

REJESTRACJA: do 18.09.2022

Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu: 

https://forms.gle/bcHJ2xDRPFiZ8qc18

UWAGA: 

Liczba miejsc jest ograniczona do 15 -20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Cel szkolenia:

Szkolenie sprzedaż usług w Internecie - stanowi odpowiedź na dzisiejsze potrzeby usługodawców. Wirtualny świat nieograniczonych i realnych możliwości sprzedaży. Usługodawca pozbędzie się ograniczeń w dystrybucji, gdzie rozwiązaniem jest e-marketing i e-commerce. Uczestnik po ukończeniu kursu będzie mógł skuteczniej planować swój rozwój, zaprojektować, wdrożyć sprzedaż własnych usług poprzez Internet. Dzięki znajomości narzędzi marketingu internetowego z sukcesem wypromuje swoją ofertę biznesową.

Sylwetka trenera:

Bartosz Robaszkiewicz - Pasjonat nowych technologii komunikacji IT, programista oraz specjalista  ds. e-marketingu. Twórca projektu CODNET. Full Stack Developer skutecznie zajmuje się projektowaniem, kodowaniem, debugowanien, wdrażaniem oraz utrzymaniem kompletnej aplikacji webowej. Odpowiedzialny za wdrażanie rozwiązań projektowych WWW (w tym 3D) oraz efektywne doskonalenie SEO  dla przedsiębiorców z sektora MMŚP. Świadomie inicjuje, buduje, wdraża działania optymalizujące procesy wirtualnej komunikacji i wizualizacji oraz usprawniające procesy e-commerce. Programista oraz twórca BOT-Y, aplikacji usprawniających działania firm. Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej na kierunku Informatyka/ programista. Doświadczenie w realizacji profesjonalnych stron WWW, SEO, prowadzenie kampanii e-reklamowych, Google Ads, social mediów dla MMSP i korporacji.  Trener z zakresu skutecznych Social Mediów, dedykowanego e-marketingu, budowania zaangażowania na Instagramie, FB, YT.

Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji

Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, e-mail: i.wesolek@pcc.org.pl

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

sieci społecznościowe