Strategie marketingowe w Internecie

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji zaprasza do udziału w praktycznych, bezpłatnych warsztatach pt.: Strategie marketingowe w Internecie

Strategie marketingowe w Internecie - grafika artykułu
Strategie marketingowe w Internecie

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

Termin: 13 - 15.04.2021

Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji

Czas szkolenia online: 9:00 - 13:00

Mentoring / Indywidualne doradztwo: 13:00 - 15:00

Szczegółowy program szkolenia i informacje dot. prowadzących dostępne są w załączniku.

Program:

1. Wybór i opracowanie strategii marketingowej online:

2. Skuteczność stron www - od projektu, wdrożenia po optymalizację

3. Monitorowanie i badanie skuteczności prowadzonych działań

4. Prowadzenie skutecznej kampanii Google Ads

5. Strategia skuteczności działań w mediach społecznościowych

5.1. Facebook

5.2. Instagram

5.3. YouTube

Rejestracja do 12.04.2021

Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu https://forms.gle/3hTWUWpqgVSrFHwA7

Decyduje kolejność zgłoszeń.

Uwaga:Liczba miejsc jest ograniczona do 15 -20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Cel szkolenia:

Szkolenie zapoznaje z możliwościami zwiększenia rozpoznawalności marki, sprzedaży i jej rentowności, dzięki wykorzystaniu strategii e-marketingu. Pokazuje obecne trendy w marketingu internetowym. Umożliwia nabycie umiejętności tworzenia efektywnych strategii marketingowych opartych o Internet. Zapoznaje z narzędziami Google, Facebooka, Instagramu, YouTube do analizowania efektywności kampanii reklamowych. Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatów, gdzie stawiamy nacisk nie tylko na wykorzystanie i poznanie samych narzędzi, ale w szczególności prezentujemy możliwości wykorzystania ich w praktyce.

Trenerzy:

Magdalena Robaszkiewicz i Bartosz Robaszkiewicz

Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, e-mail: i.wesolek@pcc.org.pl

Załączniki

sieci społecznościowe