I May! Szkolenie z telefonicznej komunikacji biznesowej (STACJONARNIE)

ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, 61-441 Poznań

Poznań Biznes Partner oraz Kamil May zapraszają na bezpłatne stacjonarne szkolenie pt. I May! Szkolenie z telefonicznej komunikacji biznesowej.

Podczas szkolenia prowadzący przedstawi uniwersalną, sprawdzoną oraz możliwą do zastosowania w każdej branży metodę prowadzącą do umawiania spotkań. Nauczy jak profesjonalnie obsługiwać obecnych klientów oraz jak sprzedawać produkty bądź usługi firmy. Warsztaty dedykowane są dla osób, które w swojej codziennej pracy korzystają z telefonu i chcą dokonać optymalizacji tego działania. Dla osób, które często słyszą w rozmowie telefonicznej, że ich Klient nie jest zainteresowany przedstawianą przez nich ofertą, a nawet nie zdążył jeszcze jej wysłuchać. Dla osób, które szybko zniechęcają się do wykonywania połączeń ze względu na brak efektu wykonywanej pracy, a generowanie dużej ilości nowych kontaktów biznesowych przez telefon jest początkiem procesu sprzedażowego.

Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się:

  1. Jak społeczeństwo postrzega telemarketerów? Kto w dzisiejszych czasach jest uważany za telemarketera?
  2. Jak się wyróżnić na tle innych telemarketerów?
  3. Jak sprawić, żeby każdy Klient pozwolił nam na przedstawienie swojej oferty?
  4. Jak sprawić, żeby z każdego wykonanego telefonu osiągnąć korzyść dla siebie?
  5. Jaką skuteczność mają telemarketerzy posługujący się sloganami telemarketingowymi?
  6. Jakie są narzędzia, które mamy do dyspozycji w rozmowie telefonicznej?
  7. Jak skutecznie umówić spotkanie handlowe nie mówiąc Klientowi, że chce się umówić?
  8. W jaki sposób umysł Twojego rozmówcy przyswaja informacje i podejmuje decyzje?
  9. Jak dopasować sposób prowadzenia rozmowy do rozmówcy?
  10. Jakie są bariery i błędy w komunikowaniu się przez telefon?
  11. Jak skutecznie uzyskać połączenie z osobą decyzyjną poprzez sekretariat?
  12. Jak zorganizować pracę przy telefonie?
  13. Jak wykorzystywać umiejętność stosowania parafrazy?
  14. Jak samodzielnie dokonać analizy wykonanej rozmowy?
  15. Jak radzić sobie z odrzuceniem?
  16. Czy warto pytać o czas na rozmowę i dlaczego większość ludzi robi to źle?
  17. Czy można tak poprowadzić rozmowę telefoniczną, żeby w 100% przewidzieć co odpowie nasz rozmówca?
  18. Kiedy i do kogo dzwonić aby nie wykonywać nieefektywnych działań?
  19. Jak skutecznie powrócić do rozmów handlowych sprzed lat?

Prowadzący: 

Nazywam się Kamil May. Od 14 lat jestem związany z obszarem telemarketingu, obsługi Klienta i sprzedaży. Jestem absolwentem Poznańskiej Wyższej Szkoły Biznesu i Języków Obcych. Z sukcesami szkolę w oparciu o własny autorski program szkoleniowy Konsultantów, Doradców Klienta, Dyrektorów oraz Prezesów firm. Lider zespołów sprzedażowych oraz pasjonat nowoczesnego marketingu.​

Termin: 13.10.2022, godz. 09:00 - 13:00

Szkolenie odbędzie się stacjonarnie w budynku nr 406 przy ul. 28 czerwca 1956 r. (przy Wydziale Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania).

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o rejestrację:

https://app.evenea.pl/event/imay/

Liczba miejsc jest ograniczona! O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.

Serdecznie zapraszamy!

sieci społecznościowe