Marketing B2B dla firm usługowych

Marketing B2B dla firm usługowych

2021-09-20 ( poniedziałek ) – 2021-09-22 ( środa )
Internet

Stowarzyszenie Absolwenci na walizkach i Miasto Poznań zapraszają na bezpłatne szkolenie online: Marketing B2B dla firm usługowych.

To jest 3-dniowe bezpłatne szkolenie. Każdego dnia jest inny program szkolenia. Na każdy dzień jest osobna rejestracja. Możesz zarejestrować się na dowolne dni. Zapoznaj się poniżej z programem szkolenia na każdy dzień, zanim zarejestrujesz się na dane szkolenie.

Szkolenie odbędzie się online w dniach 20-21-22 września. Każdego dnia szkolenia rozpoczynają się o godz. 9:00. Koniec szkolenia: 1. dzień - 14:00; 2. dzień - 13:00; 3. dzień - 13:00.

W szkoleniu mogą wziąć udział (trzeba spełnić przynajmniej jedno kryterium):
- osoby prowadzące swoją firmę w Poznaniu (dowolna forma prawna),
- pracownicy firm z Poznania mieszkający w Poznaniu (dowolna forma zatrudnienia).

Szkolenie jest finansowane przez Miasto Poznań.

Zapisy dostępne są pod adresemhttps://eventon.click/wydarzenie/marketing-b2b-dla-firm-uslugowych/

Ogólnie o szkoleniu

Pozyskiwanie klientów B2B w obszarze usług to wyzwanie przed którym stoi wiele firm. Odmienna struktura procesu decyzyjnego oraz kanałów pozyskiwania tej kategorii klienta to kwestie, które mogą mieć decydujące znaczenie dla skuteczności działań marketingowych. Podczas szkolenia "rozłożymy" na czynniki pierwsze sposób, w jaki należy skutecznie działać planując działania marketingowe w relacji B2B.

Dzięki szkoleniu poznasz sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:
- skutecznie planować działania marketingowe w relacji B2B,
- wykorzystywać zróżnicowane kanały dotarcia i pozyskiwania klientów B2B,
- skutecznie tworzyć i realizować strategię marketingową w relacji B2B z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi oraz mediów społecznościowych.

Trenerka: Katarzyna Zych

Strateg komunikacji marki, specjalista public relations, socjolog. Od ponad 10 lat związana z komunikacją marketingową oraz obszarem sprzedaży. Działa zgodnie z przekonaniem, że obecnie nie wystarczy, kiedy marki opowiadają własną historię - liczy się to, w jaki sposób działają. Jako trener, zrealizowała ponad 10 000 h szkoleniowych oraz doradczych w obszarze komunikacji marketingowej i PR. Pracuje zarówno z markami komercyjnymi jak i podmiotami ekonomii społecznej - udowadnia, że biznes może być dobry, a to,co społeczne może być również biznesem. Pozostaje aktywna na forum mediów branżowych tworząc m.in. artykuły dla magazynu Marketer+.

Zobacz eventon.click/wydarzenie/marketing-b2b-dla-firm-uslugowych/