Grupa osób przy okrągłym stole. Na stole notatki, kolorowe karteczki, długopisy.

Jednym z narzędzi pozwalających na sprawdzenie w ustrukturyzowany sposób, czy poszczególne składowe modelu biznesowego są zdefiniowane poprawnie z perspektywy klienta jest właśnie Customer Discovery. Natomiast Business Model Canvas to narzędzie, które mogą wykorzystać zarówno początkujący, jak i zaawansowani przedsiębiorcy, bowiem opiera się na strategii budowania skutecznego modelu biznesowego.

W tracie webinaru będzie można uzyskać odpowiedzi na pytania:

- Czym jest narzędzie Business Model Canvas i jak wykorzystać je w rozwoju biznesu?

- Jakie są podstawowe założenia procesu Customer Discovery?

- Po co stawiać hipotezy i jak rozmawiać z klientami, żeby efektywnie je testować?

Udział w spotkaniu jest bezpłatny, obowiązuje jedynie rejestracja.

Zobacz www.ppnt.poznan.pl/webinar-w-ramach-dzien-dobry-ppnt-business-model-canvas-customer-discovery-0607