Rekrutacja uzupełniająca 2021
Kandydaci będą mogli złożyć nowy wniosek do dnia 05 sierpnia 2021 r. do godziny 15.00
Przypominamy, że rekrutacja uzupełniająca, podobnie jak rekrutacja podstawowa odbywać się będzie w elektronicznym systemie Nabór PCSS.
Kandydaci mogą wybrać nie więcej niż 6 szkół i dowolną liczbę oddziałów w tych szkołach (dotyczy szkół, które wykazały wolne miejsca).
Nowy wniosek należy złożyć w dniach od 03 sierpnia 2021 r. do dnia 05 sierpnia 2021 r. do godziny 15.00
Prawidłowo złożone dokumenty powinny zawierać:
- wniosek o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej,
(podpisany przez co najmniej jednego rodzica/prawnego opiekuna)
- świadectwo ukończenia szkoły podstawowej,
- zaświadczenie o wynikach egzaminu ósmoklasisty /otrzymane w szkole podstawowej/,
- oświadczenia,
- dodatkowe dokumenty (jeśli są wymagane).
Ze względu na stan epidemii wnioski można składać:
1) Przez SYSTEM NABÓR
(szczegółowa instrukcja znajduje się w zakładce DOKUMENTY)
2) Dostarczając do skrzynki podawczej w szkole pierwszego wyboru.
WAŻNE: Należy wybrać TYLKO JEDEN sposób składania dokumentów !!!
Informujemy, że niemal każda szkoła ponadpodstawowa dysponuje wolnymi miejscami
w rekrutacji uzupełniającej.
Szczegółowy wykaz wolnych miejsc znajduje się na stronie:
https://www.nabor.pcss.pl/poznan/szkolaponadpodstawowa/dokumenty