Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Poznaniu - oferta pracy dla pracownika administracyjnego

Oferta

Opis/etat/liczba godzin: 1/1 referent/specjalista ds. obsługi sekretariatu

Wymagania:

Wymagania niezbędne: a) Wykształcenie wyższe, b) Znajomość obsługi komputera - minimum pakiet MS Office, c) Przynajmniej roczne doświadczenie na stanowisku administracyjnym. Pożądane: Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. CECHY OSOBOWOŚCI I PREDYSPOZYCJE: a) terminowość, b) bezwzględna dyskrecja, c) dokładność, sumienność, odpowiedzialność, d) dobra organizacja pracy, e) umiejętność analitycznego myślenia, f) dyspozycyjność.

Zakres obowiązków:

1. Prowadzenie sekretariatu Komisji, w tym prowadzenie następującej dokumentacji: a) ewidencji podań i wniosków kierowanych do OKE, b) rejestru delegacji służbowych i wydawanie ich pracownikom zgodnie z decyzjami Dyrektora. 2. Przyjmowanie interesantów i kierowanie ich do poszczególnych osób funkcyjnych Komisji, udzielanie i przekazywanie informacji, a także obsługiwanie centrali telefonicznej. 3. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. 4. Wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z działalnością służbową.

Uwagi:

Informacje na temat wymaganych dokumentów oraz sposobu aplikowania znajdują się na stronie: www.oke.poznan.pl w zakładce praca.

Zgłoszenia prosimy kierować na adres

Joanna Królikowska
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Poznaniu
ul. Gronowa 22, 61-655 Poznań
61 8521196

Terminy

Oferta ważna od: 2022-01-19

Oferta ważna do: 2022-02-04