XXV Liceum Ogólnokształcące im. Generałowej Jadwigi Zamoyskiej - oferta pracy dla pracownika administracyjnego

Oferta

Opis/etat/liczba godzin: Kierownik gospodarczy- pełen etat (40/40)

Wymagania:

a) wymagania niezbędne: 1) posiada obywatelstwo polskie; 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych; 3) niekarany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe; 5) posiada wykształcenie co najmniej średnie umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku i co najmniej 6-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na tym stanowisku i co najmniej 2-letni staż pracy. b) wymagania dodatkowe : - doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; - znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych, prawa budowlanego, kodeksu postepowania administracyjnego, przepisów oświatowych w szczególności z zakresu bhp w szkołach i placówkach oświatowych; - znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych; - zdolność dysponowania finansami publicznymi; - biegła obsługa komputera (znajomość programów Microsoft Excel, Word); - pożądana znajomość obsługi programu Majątek Web; - umiejętność kierowania zespołem i organizowania pracy podległych pracowników; - dyspozycyjność, komunikatywność, skrupulatność, dokładność; - odpowiedzialność za terminowe realizowanie zadań; - bardzo dobre zdolności organizacyjne.

Zakres obowiązków:

- kierowanie zespołem pracowników obsługi; - zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku i urządzeń terenowych oraz zabezpieczenie i ochrona mienia szkoły; - dbanie o sprzęt ppoż i inne urządzenia na terenie szkoły; - dbanie o czystość gmachu oraz przynależnego terenu; - sporządzanie sprawozdań dotyczących budynku, środków trwałych i wyposażenia; - prowadzenie ksiąg inwentarzowych, organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej; - prowadzenie księgi obiektu; - prowadzenie magazynu środków czystości; - przygotowanie zamówień publicznych do 30 tys. Euro na prace remontowe, zakupy inwestycyjne i usługi; - prowadzenie prac remontowych i naprawczych; - realizacja zakupów materiałów eksploatacyjnych i wyposażenia jednostki; - sporządzanie umów najmu, dzierżawy, wystawiania rachunków; - prowadzenie kasy szkoły. Dokumenty: 1) CV i list motywacyjny, 2) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, 3) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje na określonym stanowisku, 4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, 5) oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia, 7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczegółowe kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

Uwagi:

Dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą na adres XXV Liceum Ogólnokształcące ul. Widna 1 60-655 Poznań w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Dotyczy naboru na stanowisko kierownik gospodarczy'' w terminie do 31.01. 2022r.

Zgłoszenia prosimy kierować na adres

Dyrektor szkoły mgr Małgorzata Supłat
XXV Liceum Ogólnokształcące im. Generałowej Jadwigi Zamoyskiej
ul. Widna 1 60-655 Poznań
61 848 57 31, 61 822 49 41
lo25@lo25.pl

Terminy

Oferta ważna od: 2022-01-14

Oferta ważna do: 2022-01-30