"Niebanalnie o giełdzie" - Bezpłatne szkolenia dla nauczycieli

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań

Rejestracja odbywa się na stronie http://wizytyszkolnegpw.pl/niebanalnie-o-gieldzie.

Udział w projekcie to:

  •          rozwinięcie wiedzy i umiejętności w zakresie nauczania o rynku kapitałowym,
  •          zdobycie wiedzy o atrakcyjnych, nowoczesnych i innowacyjnych formach nauczania i narzędziach edukacyjnych,
  •          tworzenie własnych narzędzi do prowadzenia lekcji,
  •          wymiana doświadczeń z wykładowcami i nauczycielami,
  •          bezpłatne materiały dydaktyczne dla nauczycieli
    (podręcznik "Niebanalnie o giełdzie") oraz dla klas (gry edukacyjne "Kawiarenki"),
  •          możliwość wzięcia udziału w konkursie na scenariusz lekcji i zdobycia atrakcyjnych nagród,
  •          dostęp do materiałów edukacyjnych on-line - filmu edukacyjnego i scenariuszy lekcji.

Projekt jest realizowany w 16 miastach w całej Polsce, zgodnie z harmonogramem:

  •       Szczecin: 18-19 stycznia
  •       Wrocław: 25 stycznia
  •       Poznań: 15 lutego
  •       Łódź: 16 lutego
  •       Toruń: 22-23 lutego
  •       Białystok: 14-15 marca
  •       Biała Podlaska 14-15 marca
  •       Lublin: 21 marca
  •       Warszawa: 22 marca
  •       Zielona Góra: 4-5 kwietnia
  •       Kraków: 25 kwietnia
  •       Katowice: 26 kwietnia
  •       Rzeszów: 9-10 maja
  •       Kielce: 9-10 maja
  •       Olsztyn: 30 maja
  •       Gdańsk: 31 maja

Udział we wszystkich elementach projektu jest bezpłatny.
Więcej informacji na temat projektu oraz formularz zapisów na szkolenia można znaleźć na stronie: http://wizytyszkolnegpw.pl/niebanalnie-o-gieldzie

Organizatorem projektu jest Fundacja GPW wraz z partnerem - Giełdą Papierów Wartościowych. Projekt realizowany jest z Narodowym Bankiem Polskim w ramach programu edukacji ekonomicznej. Patronat nad projektem objęły: Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Ministerstwo Rozwoju, Bankowy Fundusz Gwarancyjny, Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Fundacja Warszawski Instytut Bankowości.

sieci społecznościowe