Innowacyjna wystawa "Björk Digital" otworzy 11. edycję Art&Fashion Forum by Grażyna Kulczyk
Wystawa "Björk Digital", która jest wehikułem niosącym ideę tegorocznej edycji AFF, to wizja Björk i współpracującego z nią artysty, Jamesa Merry'ego powstała z zespołem światowej sławy reżyserów, programistów i grafików. Stanowi ją seria innowacyjnych prac w wirtualnej rzeczywistości będących zapisem emocjonalnej podróży artystki przez jej twórczość, pokazywanych w kilku odsłonach. W projekcie można zobaczyć filmy w reżyserii m.in. Michela Gondry'ego, Spike'a Jonze'a i Alexandra McQueena. "Björk Digital" zaprasza odwiedzających do doświadczenia tych niezwykłych dzieł za pomocą najnowszych osiągnięć w technologii wirtualnej rzeczywistości. Na wystawie można będzie zobaczyć m.in. Stonemilker VR - nakręcony w Islandii przez wielokrotnie nagradzanego reżysera Andrew Huanga film, przedstawiający Björk wykonującą pierwszy utwór z jej rekordowego albumu "Vulnicura"; Mouth Mantra w reżyserii Jesse'ego Kandy, który przenosi widza w niezwykłe miejsce: wewnątrz ust Björk wykonującej utwór z albumu Vulnicura; Black Lake VR w reżyserii Thomasa Huanga, stworzony na zamówienie nowojorskiego MoMa - w przestrzeni z nowatorskim dźwiękiem w technologii surround. Obok wystawy w ramach AFF tradycyjnie odbędą się warsztaty New School, otwarte wykłady Open University oraz New Market - targi młodych twórców. Wystawę "Björk Digital" będzie można oglądać do 31 października. Organizatorem wydarzenia jest Stary Browar, którego właścicielem od 2015 r. jest fundusz zarządzany przez Deutsche Asset Management.
Bilety można kupić na www.bilety24.pl/inne/bjrk-digital-w-starym-browarze-35212
Ze względu na technologiczny charakter wystawy organizatorzy proszą o punktualne przybycie - bilety obowiązują na konkretną godzinę, a wystawę zwiedza na raz tylko 12 osób. Czas zwiedzania wystawy to ok. 40 min.