Zajęcia edukacyjne w Biurze Poznań Kontakt

Na czym polega praca w miejskim call center? Jak pomagają nam w pracy wirtualni pracownicy? Odpowiedź na te pytania poznali w dniu wczorajszym uczniowie Szkoły Podstawowej nr 83 "Łejery".

Grafika przedstawia elementy prezentacji prezentowanej uczniom podczas zajęć na niebieskim tle oraz logo Biura Poznań Kontakt - grafika artykułu
Zajęcia edukacyjne w Biurze Poznań Kontakt

Młodzież miała niepowtarzalną okazję dowiedzieć się, jak wygląda codzienna praca w urzędzie miasta. Uczniowie odwiedzili stanowiska konsultantów, przyglądając się ich obowiązkom z bliska. Co więcej, mogli sprawdzić swoją wiedzę, wcielając się w rolę brokerów miejskiego call center. Pod okiem pracowników odpowiadali na przykładowe pytania dotyczące funkcjonowania miasta, ucząc się, jak ważna jest rzetelna i precyzyjna komunikacja.

Na warsztatach zaprezentowaliśmy młodzieży przykłady robotów i ich praktycznych zastosowań, w tym robotów cyfrowych takich jak voiceboty, a także omówiliśmy zagadnienie sztucznej inteligencji, ilustrując ją licznymi przykładami z życia codziennego. Wspólnie staralismy się odpowiedzieć na pytania: W jaki sposób roboty pomagają nam w codziennym życiu? Czy są w stanie zastąpić człowieka? Czy sztuczna inteligencja jest dla nas zagrożeniem?

Na koniec uczestnicy zajęć mogli zweryfikowac zdobytą wiedzę podczas specjalnie przygotowanego na tę okzję quizu.

Szkoły zainteresowane naszymi zajęciami edukacyjnymi zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami w zakładce zajęcia edukacyjne dla szkół podstawowych.

APS

Dowiedz się więcej na temat